//

OS 4.0: Het werkt, maar waar zijn mn foto's?!

OS 4.0: Het werkt, maar waar zijn mn foto's?! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben op dit forum aangekomen aan de hand van problemen met mn iPhone na het installeren van os 4. Na enkele keren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-10, 12:58
Dokkit Dokkit is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Unhappy OS 4.0: Het werkt, maar waar zijn mn foto's?!

Hallo allemaal,
Ik ben op dit forum aangekomen aan de hand van problemen met mn iPhone na het installeren van os 4. Na enkele keren problemen met het herstellen van de iphone en het missen van sommige aps dacht ik dat ik alles nu in orde had.
Maar één van de belangrijkste dingen missen nog: mijn foto's!

Als ik mn iphone bekijk in itunes (onder het blad Samenvatting) zie ik in die balk onderin staan hoeveel audio, programma's etc ik heb, en ook dat er voor 132mb aan foto's opstaat.

Als ik echter op mn iphone naar foto's ga staat er niks, en zegt ie dat ik mn foto's kan synchroniseren via iTunes. Dit heb ik al geprobeerd onder het tabblad Foto's, je kan hier kiezen: foto's synchroniseren uit: Ik heb hier gebrowsed naar de map C:\Documents and Settings\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup (want dat is waar je backup staat toch?)

Het heeft allemaal niet gewerkt, kan iemand me hier verder mee helpen? Ik wil echt graag mn foto's terug!

Alvast bedankt,
Hugo.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-10, 08:54
keuffie69 keuffie69 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

Hey,

ik heb hetzelfde probleem! Alleen kan ik in itunes niet eens naar het tabblad foto's en dus ook geen map selecteren waar de foto's in moeten. Het lijkt alsof dit vervangen is door 'boeken'?
Tip voor jou:
Als je iphone wordt herkent door itunes ga er dan op staan, rechtermuisknop en dan terugzetten van af reservekopie.

S6!
  #3  
Oud 25-06-10, 09:23
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Als je de fototab in iTunes niet ziet, komt dat ws. doordat de 'tabbalk' te breed is voor je scherm. Middels Alt-Tab kun je door de tabs bladeren, waarna ie wel weer zichtbaar wordt.

Vwb de aanwezigheid van foto's in de backup: voor zover mij bekend staan daarin alleen de met de iPhone gemaakte foto's. Wil je de overige foto's synchroniseren, dan moet je wel degelijk de juiste mappen op je pc selecteren.
Ik heb overigens met de iOS 4GM gemerkt dat bij een eerste sync-poging ook niet mijn foto's waren meegekomen. Toen ik een tweede synchronisatie deed, stonden ze er wel weer netjes op. Misschien dus nog eens synchroniseren?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 11-07-10, 08:15
ada ada is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Unhappy fototab ?????

ik heb voor het eerst een iphone (3GS) heb gelezen over fototab in itunes en hoe je moet slepen etc. Alleen kan ik nergens die tab vinden en ook niet de tab boeken...

heb nu tijdelijk foto's via email naar telefoon gestuurd maar dat moet toch anders kunnen...
wat doe ik fout ???
  #5  
Oud 11-07-10, 08:49
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Lees dit topic eens door. Met CTRL + Tab kun je bladeren tussen de tabs in iTunes. Waarschijnlijk als gevolg van de schermresolutie heb je niet alle tabs in beeld namelijk.

Laatst gewijzigd door ButcherJF; 11-07-10 om 08:52.
  #6  
Oud 11-07-10, 17:35
ada ada is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Thumbs up fototab probleem opgelost

Bedankt voor het meedenken. de knop CTRL+Tab werkte gelukkig (andere combinaties helaas niet) ik kan nu eindelijk, al is het met een omweg op mijn foto tab.
Ik begrijp uit de reactie dat nu ik op de tab de map iPhone foto's heb geselecteerd dat deze dus iedere keer wel gesync. wordt?
  #7  
Oud 12-11-10, 21:22
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

CTRL + Tab werkt bij iTunes 10.1 niet.....Iemand een oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp nodig, maar waar moet ik zijn? Koentj1 Archief 5 10-03-11 14:19
Het kan toch niet waar zijn .... Jan1703 iPhone algemeen 4 13-05-10 21:01
Waar zijn mijn nieuwe foto's??? jandenh Archief 3 20-07-09 16:32
Waar zijn mijn foto's jamrijn Muziek, foto & video 2 14-06-09 15:41
Nu in CURACAO maar morgen in MIAMI weet iemand waar ik moet zijn in MIAMI habbes21 Archief 3 15-01-08 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:50.