//

Agenda sync werkt niet meer na OS4-ITunes 9.2 upgrade

Agenda sync werkt niet meer na OS4-ITunes 9.2 upgrade discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Inderdaad geen sync met Outlook agenda (wel contacten), vanuit outlook niet naar Iphone en andersom ook niet. Voorheen nooit problemen gehad. 2 iphones onderling syncen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-07-10, 16:53
joes1 joes1 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 9
Standaard

Inderdaad geen sync met Outlook agenda (wel contacten), vanuit outlook niet naar Iphone en andersom ook niet. Voorheen nooit problemen gehad.
2 iphones onderling syncen wel.
Bij de instellingen van mobile me voorkeuren kan ik aangeven hoe ik wil syncen, van
mobile me --> pc of pc --> mobile me.
Nu staat mobile me--> pc aanvinkt.

Ik zal eerst een back up van outlook maken voor ik iets ga doen, want ik ben bang om alles kwijt te raken....

Dank je wel alvast
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-08-10, 13:25
Scampi Scampi is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Werkt niet voor mij... heb maar 349 agenda items staan, zonder attatchments... en wil maar niet synchroniseren
  #23  
Oud 04-08-10, 18:42
van Opdorp van Opdorp is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb mijn outlook helemaal leeg gemaakt op 1 punt na.
Al mijn agendapunten staan op mijn iphone en probeer het te synchroniseren met mijn iphone.
Na synchronisatie staat er alleen dat ene punt op iphone en outlook.
Na vele malen te proberen wil het maar niet lukken.
Ik weet het niet meer.
Ik word er helemaal gek van.

HELP!!!

EDIT
Kan iemand mij helpen.
Ik zit er al dagen mee.
Ik krijg dus mijn iphone agenda niet meer op outlook!!


Laatst gewijzigd door King1987; 04-08-10 om 19:50. Reden: edit knop gebruiken / niet te snel willen uppen!
  #24  
Oud 25-08-10, 10:47
RogerR RogerR is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 22
Standaard

Zelfde probleem sinds kort bij syncen van Outlook exchange calendar.
Begon paar dagen geleden met melding :"itunes could not sync calendars to the iphone because the iphone disconnected". Veel dingen geprobeerd, uiteindelijk opgelost door het leegmaken van mijn PST en OST file door items te kopieren naar aparte folder.
Daarna heeft het weer een paar dagen normaal gewerkt, bij syncen werd de agenda op de iPhone netjes bijgewerkt met nieuwe en gewijzigde items.
Gisterochtend kreeg ik weer eenmalig dezelfde foutmelding. Daarna lukt het op geen enkele manier meer om de Calendar te syncen. Andere agenda's wel, contacten en notities ook, maar de exchange Calendar niet meer. deze is juist cruciaal, want daar staan al mijn werkafspraken in.
Ik heb alles al geprobeerd: Agenda's verwijderd en terugzetten, reservekopie terugzetten, sync met andere computer, zelfs nu upgrade naar 4.0.2 gedaan, maar probleem blijft.

Wie o wie kan helpen???


Nog steeds geen oplossing, ook niet na speurwerk door allerlei forums en uitproberen van gesuggereerde oplossingen. In een post wordt meldiing gemaakt dat het probleem te maken heeft met 2 dll bestaanden libeay32.dll en slleay32.dll. Ik heb deze bestanden opgespoord en overbodige versies een andere naam gegeven, maar ook dit levert geen resultaat op. iTunes blijft lang syncen maar het eindresultaat is geen Calendar data op mijn iPhone.

Waar ik nu wel achter ben gekomen is dat ik een melding krijg dat mijn offline folder file "outlook0.ost" over zijn limiet heen is en verkleind moet worden. Dit had ik ook toen het probleem zich ging voordoen. Heb toen dit bestand verwijderd en opnieuw via exchange server laten aanmaken. Daarmee verkleinde het van 2.6 Gig naar 0.7 Gig. Nu 4 dagen later, na vele malen proberen te syncen en geen wezenlijke toename van mijn outlook inhoud, is het bestand weer gegroeid naar 2.6 gig en krijg ik weer de melding dat het bestand over zijn limiet is. heb zojuist dus opnieuw het bestand verwijderd en opnieuw laten aanmaken. Nu weer verkleind tot 0.8 gig.
Ik ben er nog niet achter of dit iets met het sync probleem te mnaken heeft, maar misschien dat iemand met deze info iets kan, dat kan leiden tot de oplossing.

Laatst gewijzigd door RogerR; 26-08-10 om 13:30. Reden: aanvullende info
  #25  
Oud 31-08-10, 09:41
speksnij speksnij is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Huizen
Berichten: 8
Standaard

Beste Forum lezers,

ook ik heb te maken met een niet werkende synchronisatie van mijn agenda. Ik lees dat er verschillende oplossingen/ervaringen worden aangedragen, maar geen van deze bovenstaande werkt bij mij. De agenda gearchiveerd werkt niet, de gehele agenda leeggemaakt werkt niet, diverse malen syncen helpt ook niet. Daarvoor had ik geen enkel probleem.
Om tot een oplossing te komen, moet ik eerst een oorsprong van het probleem zien te vinden. Ligt het aan Office 2010, of aan iTunes?

iTunes: Als ik de iPhone (3GS met iOS 4.0.2) aansluit op iTunes, dan zie ik bij de synchronisatie (info tabblad) dat iTunes aangeeft dat er onder het kopje AGENDA "geen ondersteunend agendaprogramma gevonden" en bij EMAILACCOUNTS "geen ondersteunend e-mailprogramma gevonden" wordt weergegeven. Dat zou betekenen dat iTunes dus niet de agenda en email informatie uit Outlook 2010 kan vinden?

Office 2010 (32 bit versie op windows 7) is geheel nieuw, en nog niet geheel fool proof (ik heb een paar kleine bugs gevonden). Zou het dan zo kunnen zijn dat daar een probleem zit?

Op diverse manieren gezocht naar een oplossing, maar zonder enig succes. Je merkt nu pas hoezeer je de agenda functie mist en dat maakt het erg lastig. Zeker omdat je hem zakelijk gebruikt.

Zijn er nog andere ervaringen/oplossingen gevonden die mij verder kunnen helpen?
Alvast bedankt.
  #26  
Oud 31-08-10, 22:30
gkho gkho is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Misschien nog een optie>
Er zijn ook problemen met "Bad recurring appointments" zie Microsoft Technet, Iphone and Outlook.
In het kort moet je dus met SCANPST.EXE je PST file opschonen.
FWIW
  #27  
Oud 01-09-10, 08:50
speksnij speksnij is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Huizen
Berichten: 8
Standaard

Dank voor de terugkoppeling. Ik ben gisteren nog verder gaan zoeken en kwam zo bij de support van Apple het volgende artikel tegen iOS devices, MobileMe: Syncing does not work as expected with Microsoft Office 2010 using Click-to-Run

Daarin staat in het kort dat als je gebruik maakt van een Office 2010 versie (Click and Run), dat iTunes dan niet de benodigde files kan vinden zijn het outlook.exe. Ik heb zo een dergelijke versie en voor zover ik dit heb kunnen achterhalen, werkt dat met een virtueel pad/programma.

Daarom kan iTunes niet verbinding maken met outlook. De oplossing zou zijn om een CD/DVD versie te installeren op je pc.
hmmmm maar eens even over nadenken, want dit is wel gek. Het mag toch niet uitmaken of je via internet een programma download, of dat je het fysiek koopt en installeerd?
  #28  
Oud 01-09-10, 18:08
lionphone lionphone is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Hallo Allemaal,
Ik heb na ontvangst van iphone 4, 32 GB hetzelfde probleem gehad. De t-mobile helpdesk vertelde mij dat dit een nieuw probleem is. Advies: ruil toestel om. Ik heb toestel geretoureerd naar T-mobile. (en kan nu weer weken wachten waarschijnlijk)
Vraag aan jullie; is er dan nieman die contact heeft gehad met of apple of goed t-mobile medewerker die wel kon helpen. Want ik vrees nu al voor de ontvangst van mijn nieuwe iphone!
  #29  
Oud 01-09-10, 21:50
RogerR RogerR is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gkho Bekijk bericht
Misschien nog een optie>
Er zijn ook problemen met "Bad recurring appointments" zie Microsoft Technet, Iphone and Outlook.
In het kort moet je dus met SCANPST.EXE je PST file opschonen.
FWIW
Ik heb deze optie geprobeerd. Scanpst rapporteert fouten in het PST (OST) bestand en via repair krijg ik de melding dat het bestand gerepareerd is. Echter nog steeds geen sync resultaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lionphone Bekijk bericht
Hallo Allemaal,
Ik heb na ontvangst van iphone 4, 32 GB hetzelfde probleem gehad. De t-mobile helpdesk vertelde mij dat dit een nieuw probleem is. Advies: ruil toestel om. Ik heb toestel geretoureerd naar T-mobile. (en kan nu weer weken wachten waarschijnlijk)
Vraag aan jullie; is er dan nieman die contact heeft gehad met of apple of goed t-mobile medewerker die wel kon helpen. Want ik vrees nu al voor de ontvangst van mijn nieuwe iphone!
Ik geloof niet dat het aan het apparaat ligt. het lijkt haast willekeurig als ik alle posts op de verschillende forums hierover lees. Fijn dat T-mobile je een nieuw apparaat wil geven, maar ik hoop voor jou dat daarmee je sync problemen ook achter de rug zijn.

Lees net dat nieuwe i-Tunes versie (10) eraan komt. ik denk dat ik daar mijn hoop maar op vestig. Misschien dat Apple toch stiekem naar dit soort forums heeft gekeken en een fix voor het sync probleem heeft ingebouwd in versie 10.
  #30  
Oud 02-09-10, 09:02
speksnij speksnij is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Huizen
Berichten: 8
Standaard

Vanmorgen iTunes 10 geinstalleerd en gehoopt dat dit het probleem zou kunnen oplossen. Helaas niet. Daarom nu een Office 2010 DVD besteld om zo te kunnen controleren of dit soelaas biedt.
  #31  
Oud 02-09-10, 09:19
RogerR RogerR is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speksnij Bekijk bericht
Vanmorgen iTunes 10 geinstalleerd en gehoopt dat dit het probleem zou kunnen oplossen. Helaas niet. Daarom nu een Office 2010 DVD besteld om zo te kunnen controleren of dit soelaas biedt.
ben benieuwd of dit iets oplevert. Lijkt me sterk, omdat het probleem zich ook voordoet bij Office 2007 (bij mij) en 2003 (anderen).
Als iTunes 10 niet de oplossing is, dan maar de hoop vestigen op iOS 4.1. Hoop echt niet dat we moeten wachten op iOS 4.2.
  #32  
Oud 06-09-10, 07:39
speksnij speksnij is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Huizen
Berichten: 8
Standaard

Eerst de update van iTunes verwerkt naar versie 10. Zonder succes.
Dus dit weekeinde de bestelde DVD ontvangen, eerst de installeerde versie verwijderd en vervolgens de DVD versie geinstalleerd. En met succes, de sync werkt weer gewoon en alle afspraken staan weer in de iPhone.
Mijn conclusie is dat er dus een verschil is tussen de gedownloade versie en de DVD versie. De eerst genoemde kan dus niet syncen met een iPhone, helaas.
Wel wat kosten verder, maar in ieder geval werkt alles weer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth verbinding werkt niet meer onder OS4 Captain Roger iPhone algemeen 27 24-04-11 11:25
OS4.1-landscape functie werkt niet meer liang iPhone algemeen 3 03-10-10 12:04
Sync met outlook werkt niet meer na upgrade iOS4 ?!? Scampi iPhone algemeen 0 04-08-10 13:01
Bluetooth Audio werkt niet meer na OS4. ruuddup iPhone algemeen 3 16-07-10 16:18
na upgrade 1.1.2 naar 1.1.3 werkt sms en agenda niet meer iBen Unlock [archief] 5 30-01-08 15:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.