iTunes Backup handmatig uitpakken en kopieren mogelijk? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) is het mogelijk om de iphone backup in itunes uit te pakken ofzo, en daarna handmatig met openssh ofzo terug te zetten? Want ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes Backup handmatig uitpakken en kopieren mogelijk?
is het mogelijk om de iphone backup in itunes uit te pakken ofzo, en daarna handmatig met openssh ofzo terug te zetten?
Want ik heb een berg problemen nu met ios4, en wil graag weer restoren zonder backup terug te zetten.(omdat het problemen verhelpt schijnt het). Ik wil graag alle savegames uit games houden namenliijk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
ik kan makkelijk al mijn games hun savegames terugplaatsen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Jailbreak via backup misschien mogelijk?? | Aitvaras | Jailbreak | 3 | 01-10-10 13:37 |
apps handmatig backup maken (hoe?) | gon1234abcd | Desktop-applicaties | 3 | 09-08-10 16:41 |
Mogelijk om installer handmatig te installeren? | Davey | Jailbreak apps en thema's | 6 | 17-08-08 15:44 |
Muziek: Handmatig beheren muziek mogelijk! | f1aap | Muziek, foto & video | 9 | 27-01-08 21:51 |
|
|