//

Synchronisatie mislukt, dingen missen

Synchronisatie mislukt, dingen missen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb gisteren iOS4 op mn iphone gezet, maar terwijl ie al gesynchroniseerd was, begon ie overnieuw te synchroniseren, dus annuleerde ik het. Wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-10, 23:15
gon1234abcd gon1234abcd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 112
Standaard Synchronisatie mislukt, dingen missen

Hey,
Ik heb gisteren iOS4 op mn iphone gezet, maar terwijl ie al gesynchroniseerd was, begon ie overnieuw te synchroniseren, dus annuleerde ik het.
Wat blijft nou? Al mn spullen staan er op, alleen het muziek werkte niet als ik het wou afspelen, en de helft van mn fotos zijn verdwenen!

Het muziek probleem heb ik al opgelost door simpelweg alle muziek eraf te halen, en opnieuw erop te zetten. maar hoe zou ik dat met de foto's kunnen doen? De automatische reserve kopieën slaat itunes blijkbaar over elkaar heen op...

Ik heb al iets bedacht, maar dat lost het probleem niet volledig op.
namelijk, de telefoon opnieuw synchroniseren met de meest nieuwe synchronisatie waar de foto's wel op staan. maar dan ben ik weer alles kwijt van andere apps wat ik op dit moment op mn iPhone heb staan. (SMSjes, contacten, notities, etc.)

Iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchronisatie mislukt, kan nu geen software update doen? Cilia iTunes 0 25-06-10 08:11
Windows: synchronisatie muziek mislukt voetbalsterke__ iTunes 0 07-08-09 19:52
Wat missen jullie in 3.0? Chrisl iPhone algemeen 22 16-07-09 19:08
Vaste nummers missen erikk iTunes 0 24-02-09 14:36
synchronisatie mislukt en ben alles kwijt! bakvis iTunes 0 15-07-08 18:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.