//

(Hoe) kan ik echt synchroniseren?

(Hoe) kan ik echt synchroniseren? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag van en naar mijn pc kunnen synchroniseren. Ik heb inmiddels op mijn iphone nieuwe app´s geinstalleerd en als ik nu ga syncen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-10, 12:06
heydan heydan is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 14
Question (Hoe) kan ik echt synchroniseren?

Ik wil graag van en naar mijn pc kunnen synchroniseren. Ik heb inmiddels op mijn iphone nieuwe app´s geinstalleerd en als ik nu ga syncen zijn die er weer af. Hoe los ik dit op?

Lots of thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-10, 11:05
Djinn Djinn is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 53
Standaard

Ga in iTunes links naar je iPhone, rechtermuis en kies voor "aankopen overzetten"
nu worden ook de apps die je via je iPhone heb gekocht/gedownload naar iTunes gesynchroniseerd.
  #3  
Oud 11-07-10, 11:17
heydan heydan is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 14
Standaard

Bedankt voor je tip Djinn, dat heb ik gedaan en dan zie ik inderdaad de app´s die gedownload zijn van de app-store. Ik wil graag alle app´s zien. Bovendien heb ik sommige app´s alweer verwijderd van mijn telefoon. Als ik nu sunc dan staan ze er weer op. Dat schiet niet op. Als iemand een tip heeft voor een programma waarin je realtime in je iphone kunt en heen en weer met je pc kunt werken hoor ik die graag
  #4  
Oud 11-07-10, 12:00
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Wat jij wilt zou gewoon moeten kunnen met iTunes. Verdiep je eens in deze instructies op de Applesite.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 12-07-10, 15:43
Djinn Djinn is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 53
Standaard

Wat bedoel je met "Ik wil graag alle apps zien"? Die staan nu toch in iTunes onder tab programma's?
Als je een app verwijder van je iPhone en deze staat in iTunes dan synchonisserd hij hem de volgende keer weer mee dat klopt. Dit komt doordat alle apps op je PC staan, dus ook al verwijder je hem van je iPhone staat hij nog steeds op je PC.
Het beste wat je kan doen is je app ook of enkel op je PC verwijderen.
Gewoon de app aanklikken en op de del drukken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe zie je of een iphone echt of nep is??? proboss iPhone algemeen 46 05-07-15 17:14
Windows: Hoe kan ik nieuwe apps synchroniseren? iMasteri iTunes 4 22-04-11 08:31
Wil gewoon echt geen internet, maar hoe?? sadek81 iPhone algemeen 19 24-12-10 10:12
Hoe echt geen (data)kosten in buitenland? gls Internet in buitenland (roaming) 6 07-09-08 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:29.