//

Mobile me: alles kwijt na opzeggen account

Mobile me: alles kwijt na opzeggen account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Enkele weken geleden dacht ik, waarom de trial van Mobile Me niet eens proberen. Dus een account aangemaakt, ook email ingesteld voor mobile me op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-10, 13:39
arvidvp arvidvp is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Bredene, België
Berichten: 36
Standaard Mobile me: alles kwijt na opzeggen account

Enkele weken geleden dacht ik, waarom de trial van Mobile Me niet eens proberen. Dus een account aangemaakt, ook email ingesteld voor mobile me op de iphone etc...

Eergisteren besloot ik om mijn account op te zeggen omdat ik er geen bal aan vind, wat blijkt, al mijn contacten, agendaplannen en favorieten zijn foetsjie...

Leuk programma, die Mobile Me, men verplicht je eigenlijk om erbij te blijven want anders ben je al je contacten, agenda en bladwijzers kwijt, die er al veel langer voor Mobile Me in stonden...

Iphone is 3G, 3.1.3. Gejailbreaked
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-10, 14:35
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard

Vreemd verhaal. Ik ben een jaar lid geweest van MobileME. Nadat ik gestopt ben stond alles nog netjes op mijn iPhone en pc's. Ik vermoed dat er in jouw geval iets anders mis is gegaan.
  #3  
Oud 09-07-10, 16:38
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Ik denk het ook. Ik heb sinds ik een Mac heb drie keer (verschillende) .Mac/MobileMe accounts gehad en na verloop van tijd weer laten verlopen, maar ben altijd netjes alle gegevens blijven houden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Alles kwijt na update 4.0.1 Sjaak de Bollenboer iTunes 1 20-07-10 08:07
Mac OS X: Alles kwijt na update 4.0.1 Sjaak de Bollenboer iTunes 1 20-07-10 00:49
T-mobile opzeggen door fout? Peunage Odido (T-Mobile) 5 12-06-09 04:38
T-Mobile opzeggen, Hi abonnement in de plaats Mindfield Overige providers Nederland 1 13-05-09 21:13
internet opzeggen bij T-Mobile Thijs3000 Odido (T-Mobile) 11 12-06-08 15:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:15.