//

sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet?

sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ook hier problemen met sync; nieuwste versie iTunes 9.2.0.61, en iPhone nog 3.1.3. Alles sync't netjes, (muzien, contacts, foto's...) maar op mijn outlook 2007 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-10, 14:13
IMECer IMECer is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Putte
Berichten: 2
Question sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet?

Hallo,

ook hier problemen met sync; nieuwste versie iTunes 9.2.0.61, en iPhone nog 3.1.3.

Alles sync't netjes, (muzien, contacts, foto's...) maar op mijn outlook 2007 agenda loopt hij vast en zegt : "kan agenda's niet sync'en omdat de synchronisatieserver de iPhone niet vindt".

heeft dit iets te maken met AMDS (dat blijkbaar niet eens op mijn PC staat??)? iemand die dit probleem ook heeft? of heet het te maken met deze versie van iTunes? Over die "sync.server" vindt ik niet direct iets terug in andere threads.

alvast bedankt als iemand me op weg kan helpen..

Vele groeten, en prettig weekend!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-10, 16:25
killerblok killerblok is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 8
Standaard

hallo,

ik heb sinds vandaag ook plots dat probleem, kan iemand helpen?

Groetjes
  #3  
Oud 26-07-10, 12:44
BillyA BillyA is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Sinds de installatie van de nieuwe Itunes versie, krijg ik mijn Iphone ook niet meer gesynchroniseerd. Precies hetzelfde als IMECer. Help?
  #4  
Oud 26-07-10, 12:58
BillyA BillyA is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Probleem (bij mij opgelost).. Misschien erg simpel, maar wat ik heb gedaan is onder het tabblad info in Itunes het vinkje bij 'agenda's synchroniseren' weggehaald. Vervolgens kreeg ik de vraag of ik de agenda wilde verwijderen. Deze is verwijderd en vervolgens is opnieuw gesynchroniseerd. Het vinkje bij agenda's synchroniseren' weer teruggezet, opnieuw gesynchroniseerd en het werkt weer zoals het hoort..

Succes ermee..
  #5  
Oud 26-07-10, 17:10
Elsemarieke Elsemarieke is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 85
Standaard

Billy, dus je haalt het vinkje weg en synchroniseert en dan zette jij het vinkje weer aan en synchroniseerde opnieuw en toen deed hij alles weer klopt dat?
Ik deed hetzelfde en nog voor dat ik het vinkje opnieuw aanklikte zei Itunes, agenda's kunnen niet gesynct worden en automatisch klikte het programma zelf de agenda's weer aan. Kortom er is niet veranderd.
Hoop op je reactie?

Groetjes Elsemarieke

Laatst gewijzigd door Elsemarieke; 26-07-10 om 17:13.
  #6  
Oud 26-07-10, 17:13
IMECer IMECer is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Putte
Berichten: 2
Standaard

@ Billy A:
heb hetzelfde gedaan, zoals je schreef, en inderdaad opgelost!

Tx!!!!!!
  #7  
Oud 26-07-10, 17:14
Elsemarieke Elsemarieke is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 85
Standaard

Je hebt gelijk Billy hij doet het nu inderdaad wel.

Heel veel dank!!
  #8  
Oud 26-07-10, 18:45
BillyA BillyA is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Mooi zo....

Vandaag weer een goede daad verricht... 8-)
  #9  
Oud 26-07-10, 21:52
edmond edmond is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: antwerpen
Berichten: 4
Standaard

heb ook problemen ondervonden sinds op korte tijdspanne tweemaal nieuwe versies via ITunes ingeladen werden. Inhoud van verschillende programma's was gewijzigd, contacten waren ineens dubbel, enz.
vroeger kon ik ook, wanneer de iphone aangesloten was via de pc met Itunes programma's verwijderen, dat kan nu niet meer.
kan iemand ook helpen met volgende : Itunes , mijn gedownloade muziek wil ik naar een SD kaart zetten om op een ander apparaat weer te geven, dit lukt niet, want het apparaat, hetwelk geen internet verbinding kan maken, kan de muziek niet weergeven
dank
  #10  
Oud 05-08-10, 19:44
eus111 eus111 is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 10
Standaard

dag Billy, ik lees jullie oplossing voor het synchroniseren van de Outlook-agenda. Dit heb zo toegepast en de foutmelding is nu weg, maar ik heb nu helaas een lege agenda in de iPhone, deze wordt niet gesynchroniseerd. De vinkjes staan goed volgens mij. Ben ik iets vergeten?

gr. Eugene
  #11  
Oud 10-08-10, 12:48
Akkad Akkad is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Daar was ik ook bang voor... daarom heb ik het nog niet gedaan!! Bij mij geeft iTunes dat het synchroniseren voltooid is, maar in outlook veranderd niets (gelukkig staat mijn agenda in de iPhone nog).
Ik heb zoveel sites bezocht om dit te verhelpen, maar tevergeefs!! Kan iemand een handje helpen?
  #12  
Oud 10-08-10, 17:52
humandrive humandrive is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

ik heb ook het probleem met sync van de agenda outlook 2010
heeft iemand een oplossing?

zoals eerder beschreven hier geeft itunes bij niet aan dat hij agenda programma heeft gevonden dus ook geen vinkje

help help

Laatst gewijzigd door humandrive; 10-08-10 om 18:00.
  #13  
Oud 11-08-10, 16:21
Akkad Akkad is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Dus het probleem is niet gebonden aan de versie van MS Office!? Weet iemand of ik mijn agenda terug kan vinden als ik het vinkje eerst weghaal en daarna weer terug vink?
  #14  
Oud 12-08-10, 15:17
Elsemarieke Elsemarieke is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 85
Cool Software 4.02

Dom,. dom, dom ik heb de 4.02 op mijn Iphone gezet,
Prompt doet hij weer niets meer.
Het einige wat hij doet is de usbkabel laten zien en een cd met Itunes erop.

Wie weet raad, hoe krijg ik mijn Iphone weer werkend?
  #15  
Oud 12-08-10, 16:29
Elsemarieke Elsemarieke is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 85
Standaard

mijn iphone deed niets meer na software 4.02 erop te zetten
heb toen getracht met mn laptop mijn iphone aan de praat te krijgen, dat is dus heel erg fout want:
mijn iphone is nu volledig naar de knoppen en moet ter reparatie aangeboden worden, die ben ik dus lang kwijt!!
  #16  
Oud 16-08-10, 21:53
pattybeekmangeerligs pattybeekmangeerligs is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkad Bekijk bericht
Daar was ik ook bang voor... daarom heb ik het nog niet gedaan!! Bij mij geeft iTunes dat het synchroniseren voltooid is, maar in outlook veranderd niets (gelukkig staat mijn agenda in de iPhone nog).
Ik heb zoveel sites bezocht om dit te verhelpen, maar tevergeefs!! Kan iemand een handje helpen?
de oplossing staat gewoon in de handleiding van iphone, die in het nederlands te downloaden is.
  #17  
Oud 17-08-10, 10:55
Elsemarieke Elsemarieke is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 85
Standaard

was dat maar waar
  #18  
Oud 17-08-10, 22:39
pattybeekmangeerligs pattybeekmangeerligs is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Smile software 4.02

jongens jullie moeten echt die versie 4.02 er eerst af gooien en teruggaan naar de vorige versie die het wel deed en die weer op je iphone zetten. Maar let op: bij die vorige versie voor iphone gebruikte je toen de huidige versie van itunes of een vroegere?! Als je een oude versie van iphone met een nieuwere versie van itunes combineert heb je kans dat je allerlei vervelende meldingen krijgt en dan kun je waarschijnlijk ook niet synchroniseren. dus elke keer een stapje teruggaan en elke keer opnieuw synchroniseren. goed de vorige stappen opschrijven en onthouden. dan weet je wat je fout doet. en ook hier geldt: geen updates doen als alles nog niet goed draait. de computer na elke itunes wijziging herstarten , ook na het verwijderen van een oudere of nieuwere versie.
Ik heb zowel het synchronisatie probleem van mijn iphone opgelost, als het leeglopen van de batterij. en draai nu weer op 4.02. (vraag niet hoeveel uren puzzelen dat heeft gekost). wanneer komt apple eens met een eenvoudige onderbouwde oplossing?! het zou ons allemaal vele uren en ergernis schelen!
  #19  
Oud 17-08-10, 22:50
pattybeekmangeerligs pattybeekmangeerligs is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard omdat de synchronisatieserver de iphone niet vindt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IMECer Bekijk bericht
Hallo,

ook hier problemen met sync; nieuwste versie iTunes 9.2.0.61, en iPhone nog 3.1.3.

Alles sync't netjes, (muzien, contacts, foto's...) maar op mijn outlook 2007 agenda loopt hij vast en zegt : "kan agenda's niet sync'en omdat de synchronisatieserver de iPhone niet vindt".

heeft dit iets te maken met AMDS (dat blijkbaar niet eens op mijn PC staat??)? iemand die dit probleem ook heeft? of heet het te maken met deze versie van iTunes? Over die "sync.server" vindt ik niet direct iets terug in andere threads.

alvast bedankt als iemand me op weg kan helpen..

Vele groeten, en prettig weekend!

zie mijn reactie bij: software 4.02. deze synchronisatiemelding ben ik ook tegengekomen in mijn zoektocht! combineer de juiste iphone update met de juiste itunes update! groetjes Patty
  #20  
Oud 18-08-10, 17:34
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Alles uit mijn agenda op mijn iPhone weg na update naar 4.02. Sync. werkt niet meer. Wat een ellende!
Reageren

Labels
agenda, calendar, outlook, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Outlook 2011 Agenda Sync't niet helemaal. stootvoeg iTunes 4 11-10-15 18:29
outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk cindyc iTunes 3 26-11-10 12:30
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook Beaux iTunes 1 26-09-08 15:24
agenda outlook sync sonjaserlui iTunes 4 21-04-08 17:23
outlook agenda 1 uur out of sync thalee86 iTunes 2 13-02-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:21.