//

Iphone update naar 4.0 loopt vast

Iphone update naar 4.0 loopt vast discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik wilde zojuist mijn iphone 3 gs update naar ios 4 maar tijdens de update kreeg ik een foutmelding in itunes 9.0. ik krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-10, 13:56
gamegirly89 gamegirly89 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard Iphone update naar 4.0 loopt vast

hallo,

ik wilde zojuist mijn iphone 3 gs update naar ios 4 maar tijdens de update kreeg ik een foutmelding in itunes 9.0. ik krijg ook steeds de melding dat er nieuwe hardware is gevonden maar kan hier niets mee.

vervolgens heb ik dit geprobeerd via de apple site:Apple - Support - iPhone - Probleemoplossing iTunes

maar het probleem blijft dat itunes mijn telefoon niet meer herkent. de iphone loskoppelen aan en uitzetten helpt niet het icoon van itunes met de usbkabel blijft in beeld staan.

wat kan ik nu doen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-10, 00:52
Zelda01 Zelda01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 17
Standaard

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had hetzelfde probleem. Alle stappen gevolgd die er op internet te vinden zijn, maar helaas geen succes. Gebeld met T-mobile en na een flinke zucht vertelde de medewerker dat mijn iPhone "dood" was. Van T-mobile een envelop ontvangen om iPhone op te sturen ter reparatie/vervanging. Duurt minstens 10 dagen... Dus snel bellen, want volgens mij zijn er meer met hetzelfde probleem.
  #3  
Oud 23-07-10, 01:25
gamegirly89 gamegirly89 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Bij mij is t nu opgelost. Ik had idd ook naar tmobile gebeld en kreeg t zelfde te horen. Maar ik heb mijn iPhone in België gekocht dus kan t niet opsturen via tmobile. Nu ben ik naar de plaatselijke telefoonwinkels gegaan en daad hebben ze de telefoon aan iTunes gekoppeld en nu doet ie t weer! Ik was wel alles kwijt maar had gelukkig thuis de back-up! Dus misschien dat je dit nog kan proberen voordat je je telefoon verzend.
  #4  
Oud 23-07-10, 02:01
Zelda01 Zelda01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 17
Standaard

Mijn toestel valt nog onder de garantie, dus ik heb even geen keus denk ik. Toestel is al onderweg. We wachten het maar af...
Trouwens wel idioot dat T-mobile het niet kan fiksen en de plaatselijke telefoonpro wel.
  #5  
Oud 23-07-10, 10:23
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

De zoekfunktie had jullie waarschijnlijk wel een pak ellende bespaart.
Ik had net hetzelfde, en heb snel zelf een oplossing gevonden, en ook hier gepost, zelfs duidelijk in de titel error 9 vermeld.

https://forum.iculture.nl/f8/ap...error-9-a.html

Het magische programaatje liep op dat ogenblik enkel onder osx, maar ook dat moet ondertussen ok zijn.
En anders had je even een "maccer" moeten opzoeken.
  #6  
Oud 23-07-10, 19:06
Zelda01 Zelda01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 17
Standaard

Euh, ik had geen error 9 maar een error 1601 en 1602. Geloof me, ik heb alle zoekopties geprobeerd. Ik had je topic wel gelezen, maar gezien dat het een iMac betrof. Die heb ik niet.
  #7  
Oud 14-08-10, 01:01
Zelda01 Zelda01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 17
Standaard

Nieuwe iPhone gekregen, hersteld en gelukkig alles weer terug. Eerstvolgende keer aan iTunes: weer gecrashed!!! Blackrain erover en gelukkig uit Recovery loop kunnen halen. Loopt weer als een zonnetje. Voorlopig geen iTunes meer voor mij!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Update loopt vast 4.3.3 paul37 iPhone algemeen 1 08-06-11 16:14
iPhone: Iphone 4 herstellen naar originele fw. 4.1 loopt vast! Mitchelesley Jailbreak 4 18-12-10 15:08
FW 2.2.1 iPhone loopt vast na cydia update dell-eter Jailbreak apps en thema's 13 26-08-10 21:04
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
iphone loopt vast op apple logo na update cydia Gabriel Antonyo Jailbreak apps en thema's 7 03-12-09 18:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.