iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   gegevens overzetten en verkoop oude iphone (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/65500-gegevens-overzetten-verkoop-oude-iphone.html)

bostiaan 25-07-10 22:55

gegevens overzetten en verkoop oude iphone
 
Goedendag,

Ik heb wat vraagjes die jullie misschien voor mij kunnen beantwoorden. Ik heb nu 2 jaar lang een iphone 3g gehad en over een maand krijg ik de nieuwe iphone 4. Op mijn 3g staan diverse notities, sms berichten en betaalde apps die ik graag zou willen overzetten op mijn nieuwe iphone 4. Is dit mogelijk???? en gebeurt dit automatisch of moet ik hier handelingen voor doen.

Zodra ik de nieuwe iphone heb, verkoop ik de 3g naar alle waarschijnlijkheid aan een collega. Hoe kan ik de oude telefoon resetten?
De telefoon staan nu gekoppeld aan mijn itunes op mijn laptop, moet ik dit ook nog op de 1 of andere manier resetten???

vhrgamer 26-07-10 01:39

ik had dezelfde vraag, ik heb een back up van mijn iphone 3g met software 3.0 op mijn itunes staan, kan ik dan straks al mijn gegevens zo op mijn iphone 4 zetten?

spysical 26-07-10 03:05

Als het goed is wel...
Werkte van 2g>3g>3gs

geoffreyhans 28-07-10 19:25

Dat het kan geloof ik ook wel, maar de vraag is.....hoe? :confused:

Chicco68 03-08-10 18:32

Niemand die hier een reactie op kan geven?
Krijg morgen namelijk mijn iPhone 4 en wil de gegevens van de 3GS uiteraard naar de 4 overzetten.....

fgeer 03-08-10 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 (Bericht 513943)
Niemand die hier een reactie op kan geven?
Krijg morgen namelijk mijn iPhone 4 en wil de gegevens van de 3GS uiteraard naar de 4 overzetten.....

Mijn advies is, geen oude backup terugzetten en gelijk weer zo je iPhone vervuilen. Synch je oude iPhone en daarna synch je gewoon met je nieuwe iPhone.
Adressen en notities heb je zo weer terug op deze manier. Apps apart terugzetten op je nieuwe iPhone. Kan je weer eens kritisch kijken welke je toch niet gebruikt.
Email accounts kun je ook zo gelijk weer synchen. Dit alles wel bij het gebruik van outlook. Sms'jes ben je kwijt, maar persoonlijk ben ik hier niet aan gehecht. Begin gewoon eens opnieuw. Op deze manier heb je snel je nieuwe iPhone op orde.

MCNO 03-08-10 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 (Bericht 513943)
Niemand die hier een reactie op kan geven?
Krijg morgen namelijk mijn iPhone 4 en wil de gegevens van de 3GS uiteraard naar de 4 overzetten.....

Ik heb eerst een backup gemaakt met reserve kopie van de 3GS en de hele boel naar MobileMe gestuurd (niet syncen maar in de opties MBpro -> MM gekozen).

Nieuwe 4 eraan gehangen -> registreren bij Apple -> vraag komt of je nieuwe Iphone wilt maken, of gegevens terug zetten >> terug zetten.

Heb daarna mij Iphone 4 een andere naam gegeven en kan nu beide Iphones op zelfde Itunes syncen, op beide staan de apps.

Weet alleen niet wat de oude 3GS doet met de Agenda, die heb ik namelijk niet laten syncen omdat een kennis 'm op proef heeft.
M.a.w. Persoonlijke zaken heb ik eraf gehaald (email, agenda, contacten) door via ITUNES niet te laten syncen maar verwijderen te kiezen (ergens).

TOEVOEGING:
Tot nu toe is alles teruggezet, van alle SMS-en tot en met scores bij game apps.

Chicco68 03-08-10 20:40

Hey super, bedankt voor jullie snelle reacties !!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45.