//

Nieuw iTunes account

Nieuw iTunes account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben mijn account van mijn app store account kwijt geraakt. Nu wil ik een nieuw account aanmaken, maar ik heb geen zin om een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-07-10, 23:42
sentmen sentmen is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 144
Stuur een bericht via MSN naar sentmen
Question Nieuw iTunes account

Ik ben mijn account van mijn app store account kwijt geraakt. Nu wil ik een nieuw account aanmaken, maar ik heb geen zin om een apple store kaart te kopen, want ik heb op dit moment al mijn geld verspild. Ik heb zelf ook geen credit card. Vroeger kon ik heel gemakkelijk een accountje aanmaken zonder iets speciaals in te voeren, kan dit nu nog? en als dit nog kan, hoe moet ik dit doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-10, 23:49
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Kan tegenwoordig heel gemakkelijk van op de iPhone zelf... vanuit de iTunes Store bijvoorbeeld.
__________________
iPhone 6 128 GB - iPad Pro 9.7" Wi-Fi+4G 256 GB
  #3  
Oud 26-07-10, 00:46
vhrgamer vhrgamer is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Oosterhout
Berichten: 47
Standaard

Als je geen creditcard gegevens wilt invullen dan moet je het via Itunes via een kleine omweg doen.

Je moet in de Itunes Store op je compjoeter een gratis app voor de iphone/ipod aanklikken en klikken op downloaden of kopen of wat er ook staat, dan zegt hij dat je eerst moet inloggen of een account moet aanmaken, als je dan een account aanmaakt via die weg kan je kiezen tussen een aantal creditcards en geen creditcard.

Succes!
  #4  
Oud 26-07-10, 00:52
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Zeker van? Ik heb van op mijn iPhone ooit nog een US account aangemaakt met een fake US adres om apps te kunnen downloaden die alleen in de US store downloadbaar zijn (b.v. de Bing app en de Apple Store app). Aan die account is geen kredietkaart gekoppeld.

Je kunt het doen via Sign In en dan ergens kiezen voor New Account.
  #5  
Oud 27-07-10, 00:19
sentmen sentmen is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 144
Stuur een bericht via MSN naar sentmen
Standaard

Haha, ik was dat even vergeten. Ja, dat klopt inderdaad. Ik heb het vroeger ook gedaan, maar ik was het helemaal vergeten. Bedankt vhrgamer. Ik zal morgen even kijken of dit nog werkt, of dat ze het beveiligd hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuw email account toevoegen wil niet! nicolebilly iPhone algemeen 6 12-04-11 12:42
Windows: Nieuw account itunes met behoud van apps vuurvreter iTunes 3 29-11-10 09:02
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 13:08
Windows: nieuw itunes account. Sultan iTunes 3 05-02-10 19:31
Windows: Nieuw account maken. Palermo iTunes 0 11-08-09 11:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.