iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   van iPhone 3G naar iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/65578-iphone-3g-naar-iphone-4-a.html)

mackgek 26-07-10 17:33

van iPhone 3G naar iPhone 4
 
Ga ik problemen krijgen met de switch van de oude naar de nieuwe Iphone...
iemand ervaring hiermee????

ik heb geen Jailbreak... gewoon conventioneel van g3 naar de nieuwe...:confused:

vjurjen 05-08-10 19:47

Ben hier ook zeer geïnteresseerd in.
Iemand een handleiding hoe makkelijk over te stappen / reservekopieën op de iPhone 4 te zetten?
Alvast bedankt

john1979 05-08-10 20:58

Een iPhone G3??? was dat?? ;):d

Je kunt via iTunes een reservekopie maken van je iPhone 3G en deze terug zetten op je iPhone 4.

Ik zelf zou er voor kiezen om de iPhone 4 schoon te installeren i.p.v. een kopie van de 3G terug te zetten. Je iPhone 4 is dan weer lekker schoon. Muziek, apps, e.d. zijn natuurlijk gewoon weer via iTunes op je iPhone 4 te zetten.

Tuttel 07-08-10 09:16

Hoe doe je dat met bijvoorbeeld je contacten en je notities?

Bregje 08-08-10 13:54

Niet synchroniseren van foto's na update
 
Hallo,
Ik heb een Iphone 3GS en ik heb de software geüpgrade naar 4. Dat was een fluitje van een cent. :d Alles is goed gegaan. Alleen kan ik sinds die tijd mijn foto's niet meer synchroniseren. Dan krijg ik een opmerking dat de doelschijf vol is of dat het een alleen-lezen bestand is. :confused:
Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos? Zijn er meerdere mensen die dit hebben?

Groet,
Bregje

waimomi 09-08-10 14:25

Hoe zit het met gekochte apps? Zijn die gratis weer op de volgende iPhone te zetten, wanneer ik mijn inlognaam van iTunes gebruik, of is het: "jammer, betalen!"??

Bomans 09-08-10 14:27

Eenmaal gekocht blijven ze van jou en hoef je dus niet opnieuw te betalen.

Jeroenmo 10-08-10 23:01

Stomme vraag misschien.. maar worden (oude) sms berichten ook overgezet?

waimomi 11-08-10 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mackgek (Bericht 499503)
Ga ik problemen krijgen met de switch van de oude naar de nieuwe Iphone...
iemand ervaring hiermee????

ik heb geen Jailbreak... gewoon conventioneel van g3 naar de nieuwe...:confused:

Ik heb alle vinkjes uitgezet (in iTunes bij "mijn iphone"), zodat ik duidelijk kon kiezen wat er wel en wat er niet op mijn iPhone 4 zou komen. Daarna gewoon gesynchroniseerd. Later d.m.v. eerdergenoemde vinkjes alle muziek, contactpersonen, programma's en beltonen die ik zelf in elkaar geflanst had ook nog erop gezet. Totaal NUL problemen mee gehad. Ik ben nu heel blij met mijn nieuwe aanwinst en ik wil niet meer terug naar de oude. DAMN wat is dat beeld scherp!

Jeroenmo 16-08-10 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenmo (Bericht 525737)
Stomme vraag misschien.. maar worden (oude) sms berichten ook overgezet?

Niemand die mij kan antwoorden of smsberichten ook worden overgezet?

Bomans 16-08-10 14:20

sms berichten staan in je reservekopie, dus als je die terugzet staan je sms berichten ook terug.

JdeTuitE 19-08-10 21:46

mmm idd wel fck.... zou ook het liefst met schone instal beginnen... maar wil graag al me sms se beware

irkirstern 19-08-10 23:29

ik heb mijn 3g gejailbreakd maar word cydia niet automatisch overgegooid ofzo? (misschien beetje stomme vraag)

Royofzo 20-08-10 02:25

Nee, helaas wordt de jailbreak dan ongedaan gemaakt.

Alles zal gewoon worden overgezet bij een reservekopie, behalve alles waarvoor je een jailbreak nodig hebt.

Als je iPhone 4 nog op iOS 4.0.1 draait kun je hem overigens heel makkelijk weer jailbreaken.

EfBee 20-08-10 04:50

Maar even voor de duidelijkheid, voor diegenen die de overstap van een oude iPhone naar de iPhone 4 maken. Je maakt een backup van je oude iPhone in iTunes, hangt de iPhone 4 aan de computer, en selecteert backup herstellen?

PrittStift 20-08-10 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EfBee (Bericht 538135)
Maar even voor de duidelijkheid, voor diegenen die de overstap van een oude iPhone naar de iPhone 4 maken. Je maakt een backup van je oude iPhone in iTunes, hangt de iPhone 4 aan de computer, en selecteert backup herstellen?

Heb in dit forum diverse malen gelezen dat dit problemen kan opleveren voor de batterylife van de iPhone 4 ...

ropri 20-08-10 13:53

re
 
Ik had 3.1.2 overgezet naar 4.0 maar als ik dan ga synchroniseren met mijn backup verdwijnt het scherm van 4.0 en zie weer mijn oude 3.1.2 scherm terug
weet iemand wat te doen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.