//

Cydia 3G na DFU geen sim herkenning door iTunes?

Cydia 3G na DFU geen sim herkenning door iTunes? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke hier mijn probleem . . . Nieuwe 3G uit Duitsland gekocht voor mijn vrouw. Helemaal top want Cydia was al aanwezig. Helaas had de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-10, 13:40
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Unhappy Cydia 3G na DFU geen sim herkenning door iTunes?

Oke hier mijn probleem . . .

Nieuwe 3G uit Duitsland gekocht voor mijn vrouw. Helemaal top want Cydia was al aanwezig. Helaas had de vorige eigenaar verzuimd de contactgegevens er uit te halen (ruim 450)! Na enkele per stuk te hebben verwijderd hier op het forum gezocht naar een andere mogelijkheid. Bleek via iTunes te moeten lopen. Ik de stappen ondernomen maar nadien werkte het apparaat niet meer. Ik kreeg alleen nog maar de Apple logo met een tijd cirkeltje er door heen. Na vele minuten wachten en enkele pogingen het ding weer tot leven te brengen uiteindelijk de DFU methode gebruikt.
Wat ik nu heb is een zwart scherm waarbij iTunes verteld dat mijn simkaart niet herkend wordt.


!!!het probleem met de simkaart is inmiddels opgelost maar het volgende probleem heeft zich geactiveerd!!!


Hoe kan ik dit oplossen? Graag een antwoord.

Ik heb elders deze vraag ook gesteld maar nog geen antwoord gekregen.

Laatst gewijzigd door Rookie24u; 29-07-10 om 23:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-10, 23:32
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard Toegevoegde informatie

Als ik probeer de iPhone te herstellen met iTunes met shift/herstel en dan kies voor de firmware iPhone2,1_3.1.2_7D11_Custom_Restore die elders in het forum is te halen dan is dat niet mogelijk. iTunes geeft gelijk een foutmelding op de firmware die niet compactible is. Als ik dan uiteindelijk probeer te herstellen maar dan zonder shift/herstel dan krijg ik na enige moeilijke minuten van downloaden en proberen te installeren door iTunes de boodschap :

"Deze iPhone iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1603).

In de uitleg van iTunes kom ik niet veel verder en ook hier elders op het forum kom ik met mijn specifieke probleem niet veel verder.

Is er dan echt helemaal niemand die een idee heeft of at last een goed monteur bij mij in de buurt weet?

Wie o wie kan mij helpen?

-----------------------------

Ik heb er iemand naar laten kijken en die vertelde dat de software van een te hoge revisie was/is. Iemand ervaringen mee?

Laatst gewijzigd door Rookie24u; 01-08-10 om 12:39. Reden: Nieuwe informatie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes herkent geen dfu mode? :/ Guest-20191103144301 iTunes 2 17-07-11 22:20
Iphone 3g in dfu , geen itunes rickyda10 iTunes 0 15-05-11 13:24
Windows: na Itunes update geen herkenning meer litmanen10 iTunes 0 05-02-10 20:57
Geen USB herkenning in DFU Maartenombe iPhone algemeen 16 04-06-09 22:42
iPhone: Iphone (2g) geen herkenning door Itunes Chahidk Jailbreak 2 19-02-09 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.