//

itunes zet niet al mijn apps over

itunes zet niet al mijn apps over discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, als ik in itunes klik op al mijn aankopen over zetten zet hij maar 10 apps over de rest niet,ik heb al mijn machtiging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-10, 14:51
Danielle88 Danielle88 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Post itunes zet niet al mijn apps over

hallo,

als ik in itunes klik op al mijn aankopen over zetten zet hij maar 10 apps over de rest niet,ik heb al mijn machtiging in getrokken en weer opnieuw gemachtigd en heb ook al itunes helemaal opnieuw gestart niets helpt,kan iemand mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 17:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danielle88 Bekijk bericht
hallo,

als ik in itunes klik op al mijn aankopen over zetten zet hij maar 10 apps over de rest niet,ik heb al mijn machtiging in getrokken en weer opnieuw gemachtigd en heb ook al itunes helemaal opnieuw gestart niets helpt,kan iemand mij helpen?
Waarom trek je je machtiging in?

Hetgeen ik altijd doe is al m'n apps op een externe harde schijf zetten, mispeuter ik wat dan ben ik er tenminste zeker van ik de apps nadien terug makkelijk kan installeren.

Als je nog hetzelfde account en rekeningnr gebruikt dan moet je normaal gezien al je apps terug gratis kunnen downloaden.

Ik weet niet of dat gaat om al je andere apps zo terug te halen, heb ik geen ervaring mee omdat ik zo'n dingen niet tegen kom .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes zet met updaten en reservekopie apps niet terug mathijs666 iTunes 4 21-04-11 16:24
Mac OS X: hoe zet ik itunes gegevens van windos over op mijn nieuwe macbook heli53 iTunes 3 19-11-10 11:35
Windows: Hoe zet ik fotos op mijn Iphone4 met itunes 9.2? Nnijd iTunes 6 23-08-10 12:15
Windows: Itunes laat me mijn Apps niet wijzigen. Everaert iTunes 2 02-05-10 15:04
Windows: itunes zet apps niet terug op iphone stapelbergje iTunes 1 14-10-09 11:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.