//

iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account

iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag mijn iTunes account waar nu mijn hotmailadres staat veranderen in mijn MobileMe adres. Ik ben hotmail aan het weg werken dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-07-10, 13:08
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account

Hallo,
Ik wil graag mijn iTunes account waar nu mijn hotmailadres staat veranderen in mijn MobileMe adres. Ik ben hotmail aan het weg werken dus ook in iTunes. Kan dit zomaar? Ik heb het volgende gevonden maar kom er niet helemaal uit:
Go to myinfo.Apple.com and you can change your apple id to a username, not an email Address. Then, go to the same place and update your email adress to your new mobile me address. This lets you get all the receipt copies to your me account. Best thing i know to do.
Ik zit dus nu op myinfo.apple.com en dan ga ik naar kopje ID en wachtwoord en moet ik dan mijn Apple ID wijzigen in een username en updaten en daarna daar e-mail invullen? Beetje vaag allemaal.
Iemand ervaring?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
hotmai, itunes, mobileme



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
account niet kunnen omzetten naar bank betaling tripje iPhone Apps 2 29-05-11 22:13
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? leekiphone iPhone algemeen 13 20-04-10 22:09
MobileMe account wijzigen en Downloads iTunes vraag sponzert iTunes 0 02-07-09 12:09
Hotmail account GuidoB Archief 1 05-03-09 13:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.