geen inlogcode en ww discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb zonet mijn iphone opgehaald en itunes gedownload maar ik heb geen inlogcode en wachtwoord gekregen hoe kom ik hieraan? gr Pim...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen inlogcode en ww
hallo,
ik heb zonet mijn iphone opgehaald en itunes gedownload maar ik heb geen inlogcode en wachtwoord gekregen hoe kom ik hieraan? gr Pim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en als ik geen van de betaalwijzen heb wat moet ik dan doen?
ik heb bijvoorbeeld geen creditcard ofzo |
|
||||
|
||||
downoad een gratis app, daarna zou je de mogelijkheid moeten krijgen om als betalingswijze "geen" aan te duiden.
|
|
|||
|
|||
oke dan probeer ik dat top
en kan ik ook op een andere manier apps betalen ipv met een creditcard? bijvoorbeeld gewoon bij de giro of zoiets? |
|
||||
|
||||
Je kunt iTunes gift cards kopen, een soort prepaid voor iTunes. Onder andere te koop bij MediaMarkt, Dixons enz.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 19:55 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | eekamouse | Unlock [archief] | 25 | 03-02-08 19:06 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|