//

Backups kwijt

Backups kwijt discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een ipgone 3g, en had hem geupdate naar de 4.0 software. Aangezien mijn iphone toen traag werd heb ik hem weer gedowngrade ( ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-08-10, 23:17
agile agile is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Backups kwijt

ik heb een ipgone 3g, en had hem geupdate naar de 4.0 software. Aangezien mijn iphone toen traag werd heb ik hem weer gedowngrade (How to Downgrade Your iPhone 3G[S] from iOS 4 to iOS 3.1.3), ik kwam er toen achter dat je niet je berichten/etc. weer terug kan zetten , toen heb ik volgens mij mijn iphone als nieuwe iphone laten synchroniseren (daarvoor moest ik ook de nieuwste software er weer op zetten & ik heb hem ook hetzelfde genoemd), Maar toen wilde ik hem laten herstellen van een oude backup (van voordat ik hem had gedowngrade/als nieuwe iphone gesynchroniseerd) en nu kan ik alleen nog maar backups vinden vanaf het moment dat ik de iphone als 'nieuw' heb laten synchroniseren. Die van daarvoor kan ik niet vinden (niet onder voorkeuren/apparaten, en ook niet in finder in gebruikers/bibliotheek/application support/mobilesync (daar staan alleen de twee van de 'nieuwe' iphone, waar dus niks instaat),

Is er nog een andere plek waar alle oude backups kunnen staan? en als ze allemaal weg zijn, weet iemand dan hoe het kan dat ze zijn verwijderd?

Alvast heel erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
backup, iphone, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trage backups geanalyseerd stringray iPad algemeen 7 29-10-10 20:32
Backups en nieuwe iPhones?? gregs Archief 2 24-01-10 21:04
Mac OS X: Verschillende iPhones + hun backups in 1 en dezelfde iTunes digitrich iTunes 15 08-01-10 20:00
[TIP] Automatische backups uitzetten bluevoice iPhone algemeen 7 18-09-08 18:12
Windows: Hulp met het maken van backups fillem iTunes 0 20-08-08 22:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.