//

Sync met iTunes...file niet gevonden??

Sync met iTunes...file niet gevonden?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen kan ik niet meer "normaal" synchroniseren, krijg een fout(?) melding " Kan niet synchroniseren omdat er een file niet gevonden kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-08-10, 12:55
Boeddha1939 Boeddha1939 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 15
Unhappy Sync met iTunes...file niet gevonden??

Sinds een paar dagen kan ik niet meer "normaal" synchroniseren, krijg een fout(?) melding " Kan niet synchroniseren omdat er een file niet gevonden kan worden" ... waar heeft iTunes het over??? en welke file kan hij (zij) niet vinden? Mijn iPhone is een G3 (zit nog steeds in de gevangenis) 16 GB zwart.
De muziek wordt wel gesynchroniseerd evenals de apps, maar de rest niet ( rest is foto's etc)
Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-10, 14:03
Djon Djon is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

mmmm... gebeurt dat wanneer je dingen overzet naar je ipod, of als je je ipod aansluit? in dat eerste geval is het bestand dat je er op wilt zetten waarschijnlijk van je computer verwijderd of verplaatst. wat het anders moet betekenen weet ik niet...

suc6!

groeten Djon
  #3  
Oud 11-08-10, 13:52
Boeddha1939 Boeddha1939 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 15
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djon Bekijk bericht
mmmm... gebeurt dat wanneer je dingen overzet naar je ipod, of als je je ipod aansluit? in dat eerste geval is het bestand dat je er op wilt zetten waarschijnlijk van je computer verwijderd of verplaatst. wat het anders moet betekenen weet ik niet...

suc6!

groeten Djon
Djon,
Bijna goed? Stom???? Ja ik schaam me diep.
Ik heb een proggie om bepaalde folder te " verbergen" , zodat ook iTunes ze niet kan zien. Elke keer werden de foto, en dokumenten van m'n iPhone gegooid, nou das lekker stom hé... bedankt voor je reactie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G jailbreak, kan niet meer bellen of sync met iTunes ChickenFool Jailbreak 0 09-10-10 22:30
Windows: iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden) Bunny iTunes 1 13-06-09 18:21
iPhone sync niet met Itunes Joeyjr iTunes 3 08-12-08 21:43
Email sync niet met itunes kyller Archief 4 01-08-08 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:58.