//

Melding in iTunes: programma verwijderen?

Melding in iTunes: programma verwijderen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik iTunes wil laten synchroniseren (ipad) dan vraagt hij eerst: weet u zeker dat u 8 programma's waaronder Google earth wilt verwijderen? Vervolgens kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-08-10, 15:05
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard Melding in iTunes: programma verwijderen?

Als ik iTunes wil laten synchroniseren (ipad) dan vraagt hij eerst: weet u zeker dat u 8 programma's waaronder Google earth wilt verwijderen?
Vervolgens kan ik op ok of op annuleren drukken voordat ik kan syncen.
Ik druk op Ok en vervolgens gaat hij eerst een reserve kopie maken en vervolgens syncen, als hij klaar is en ik kijk op de iPad dan staan alle programma's, dus ook Google earth er gewoon nog.
Het is ook NIET de bedoeling dat die programma's (ik weet dus niet welke de andere 7 zijn!!!) weg moeten. Ik heb ook de mogelijkheid om het venstertje niet meer te laten zien maar dat wil ik (nog) niet.
Ik laat iTunes niks automatisch doen, alles gaat handmatig, dan bepaal ikzelf wat ik wel/niet wil hebben. Iemand enig idee wat deze melding inhoudt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-10, 16:12
I-Git I-Git is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

ik heb exact hetzelfde probleem, alleen dan met de iphone 3gs. Ik durf alleen nu niet te syncen (ook handmatig) maar je geeft aan dat de programma's gewoon blijven staan?
  #3  
Oud 05-08-10, 19:31
stijn22 stijn22 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik heb juist het tegenovergestelde. als ik nu synchroniseer. zonder automatisch synchroniseren uit te zetten haalt hij mijn apps weg. Dus nu kan ik geen muziek erop zetten zonder dat mijn nieuwe (illegale) apps weg gaan. maar als je zegt dat ze blijven als je dat uitvinkt en dan op ok klikt dan zou dat de oplossing zijn voor mijn probleem, want dan hoef ik nooit meer apps te syncen. What to do? ipod touch 2g 8gb
  #4  
Oud 05-08-10, 19:46
I-Git I-Git is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Het is bij mij nu opgelost. Moest eerst mijn aangekochte apps overzetten naar itunes (via "bestand"). Daarna kon ik syncen zonder problemen.

Ik sync ook altijd handmatig, maar kan je niet vertellen of de programma's die je niet aanvinkt blijven staan op je iphone. Ze blijven wel in itunes.
  #5  
Oud 05-08-10, 19:50
I-Git I-Git is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Sorry, nog wat vergeten.

Als je handmatig synct kun je ook ervoor kiezen om ALLEEN je muziek te syncen, dus programma's dien je uit te vinken.
  #6  
Oud 05-08-10, 19:58
stijn22 stijn22 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

harstikke bedankt. dit had ik nodig. ik verlies nu niet al mijn apps.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
programma's verwijderen ceesihc iPhone algemeen 14 30-05-10 17:39
verwijder programma-update melding Timelord iPhone Apps 0 30-11-09 07:57
Itunes wil programma's verwijderen tijdens sync agenda DoubleYoupie iTunes 0 12-10-09 22:08
Ik krijg de melding kan het programma niet openen The Raptor Archief 7 14-10-08 10:42
Afspraken verwijderen melding probleem (PC) sponzert iPhone Apps 2 29-08-08 09:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10.