//

iTunes Library verwijderd, hoe makkelijk Apps terug vinden

iTunes Library verwijderd, hoe makkelijk Apps terug vinden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Mijn 3G is een tijdje geleden kapot gegaan en ik loop nu rond met een oud toestel tot ik mijn iPhone 4 krijg. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-10, 17:17
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard iTunes Library verwijderd, hoe makkelijk Apps terug vinden

Dag allemaal,

Mijn 3G is een tijdje geleden kapot gegaan en ik loop nu rond met een oud toestel tot ik mijn iPhone 4 krijg.

Nu ben ik vergeten de iTunes map te backuppen toen ik mijn PC formatteerde enige tijd geleden, hierdoor zijn al m'n gedownloadde apps weg.

Ik weet me god niet meer wat ik allemaal op mn oude 3G had staan, is er een mogelijkheid om alle aankopen in 1x weer van iTunes te downloaden?

Tnx,

Bento
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-10, 17:19
Mypod Mypod is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bento Bekijk bericht
Dag allemaal,

Mijn 3G is een tijdje geleden kapot gegaan en ik loop nu rond met een oud toestel tot ik mijn iPhone 4 krijg.

Nu ben ik vergeten de iTunes map te backuppen toen ik mijn PC formatteerde enige tijd geleden, hierdoor zijn al m'n gedownloadde apps weg.

Ik weet me god niet meer wat ik allemaal op mn oude 3G had staan, is er een mogelijkheid om alle aankopen in 1x weer van iTunes te downloaden?

Tnx,

Bento
Log in met je account op Itunes (Wel in de appstore!), klik dan rechtsboven op je account. Dan moet je weer je wachtwoord invoeren en dan staat er geloof ik ergens aankoopgeschiedenis. Je klikt daar op en dan zie als het goed is al de apps die je met dat account hebt gekocht!
__________________
MacBook Pro 13 2011 i5, 8GB, SSD | iPhone 5 16GB Black | iPad Mini 32GB Black | Apple TV 3rd.
  #3  
Oud 04-08-10, 17:20
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Ahh ik zie het. Bedankt! 8 paginas doorspitten dan maar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe kan ik eerder gedownloade apps terug vinden arcovandermeij iPhone Apps 1 19-06-10 17:41
apps telkens terug ondanks verwijderd zoef de haas iTunes 1 18-06-09 15:19
Camera applicatie verwijderd Hoe krijg ik deze terug? iBen Unlock [archief] 2 30-01-08 19:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.