//

Vraag over iCal abonnementen

Vraag over iCal abonnementen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Ik ben benieuwd of het volgende mogelijk is. Via Flogs.com heb ik een kalender gemaakt met alle wedstrijden van de Eredivisie seizoen 2010-2011. Hierop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-10, 15:33
vincent_wtrs vincent_wtrs is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3
Standaard Vraag over iCal abonnementen

Heey,

Ik ben benieuwd of het volgende mogelijk is. Via Flogs.com heb ik een kalender gemaakt met alle wedstrijden van de Eredivisie seizoen 2010-2011. Hierop heb ik me geabonneerd in iCal op m'n Mac. Als ik iets verander of toevoeg op flogs, wordt dat via het abonnement ook veranderd in iCal. Als ik synchroniseer worden die veranderingen dan ook bijgewerkt op m'n iPhone. Nou ben ik er achter gekomen dat ik op m'n iPhone ook iCal-abonnementen kan toevoegen. Op m'n tel heb ik me ook geabonneerd op de Eredivisie-agenda. Alleen ik vroeg me af of er een mogelijkheid is dat de die iPhone-agenda gelinkt wordt aan iCal? Nou moet ik namelijk kiezen: of de iPhone-agenda gebruiken die zelf updates verwerkt, of alleen de agenda van mijn Mac gebruiken synchroniseren die ik alleen kan updaten op de computer zelf. De eerste optie is natuurlijk een beetje omslachtig: dan moet ik de Mac-agenda niet synchroniseren (anders staat hij er dubbel in), terwijl het gewoon precies dezelfde agenda is. Om een lang verhaal kort te maken: is er een mogelijkheid dat ik een agenda abonnement van iCal van mijn computer op mijn iPhone kan update zonder te hoeven synchroniseren? Moet in theorie mogelijk zijn, gezien bovenstaand verhaal?

GrV
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-10, 12:57
FlogsNiels FlogsNiels is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Hoi Vincent,

Ik heb jouw vraag doorgezet naar de technische dienst. Of er een oplossing is kan ik je nu niet zeggen. Het komt doordat dit internetabonnementen zijn ipv platte/simpele data die makkelijk te synchroniseren zijn.

Hoe het precies zit laat ik je weten, even geduld nog aub.

Als je andere feedback aan ons kwijt wil kan dat natuurlijk altijd.

Met vriendelijke groet,

Niels Schouten
Flogs.com
  #3  
Oud 23-08-10, 14:30
FlogsNiels FlogsNiels is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Hoi Vincent,

Nog steeds zijn we bezig om het probleem op te zoeken. Zou je ons kunnen helpen door een support formulier in te vullen en daarin precies te vertellen waar het mis gaat? Wellicht kunnen we je dan beter helpen.

Flogs Support - Flogs

Met vriendelijke groet,

Niels Schouten
Flogs.com
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile past abonnementen aan zuiderwind Odido (T-Mobile) 0 01-12-10 09:54
Iphone 3GS abonnementen Chrisy76 Koopinformatie Nederland 2 05-07-09 10:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.