//

aankopen overzetten van 2e handsiphone op itunes

aankopen overzetten van 2e handsiphone op itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 2e hands iphone 3G gekocht waarop aangekochte programma's staan zoals TomTom, Navigon, TMobilis Pro enz. Nu, ik heb de indruk dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-08-10, 16:53
CharlotteC CharlotteC is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard aankopen overzetten van 2e handsiphone op itunes

Hallo,
Ik heb een 2e hands iphone 3G gekocht waarop aangekochte programma's staan zoals TomTom, Navigon, TMobilis Pro enz.
Nu, ik heb de indruk dat de iphone nogal traag gaat dus wil ik hem eens helemaal "clean" zetten en opnieuw beginnen.
Natuurlijk wil ik die aangekochte apps niet kwijt dus wou ik die op mijn itunes zetten (via rechtermuisknop op iphone en dan "aankopen overzetten") maar dan zegt hij dat ik er geen bevoegdheid voor heb op de computer.
Dan heb ik machtiging gegeven aan die computer: "including this one, you have authorized 2 computers out of your available 5". Maar nog steeds wil hij ze niet overzetten.
Komt dit doordat ik die apps zelf niet heb aangekocht? Is er een andere manier om deze apps veilig te zetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-10, 17:34
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Apps zijn account- en niet iPhone-afhankelijk.
De vorige eigenaar heeft ze met zijn/haar account gekocht, jij hebt een andere. Dat gaat hem dus niet worden, je zult ze zelf moeten kopen.

Ik hoop dat de vorige eigenaar je er niet mee heeft bedonderd door te zeggen dat de iPhone incl. de apps werd verkocht? Zie dat vaak bij te koop staande iPhones nl.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 12-08-10, 18:21
CharlotteC CharlotteC is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Hi! Bedankt voor het antwoord! Stom wel! Niet bedonderd hoor: hij had er niets van gezegd en toen ik iphone kreeg was ik aangenaam verrast maar blijkbaar voor niets haha, jammer!
Ja, dus moest ik zijn account op mijn computer gebruiken zou ik sowieso via dat account alles er ook weer opnieuw moeten opzetten? Geen mogelijkheid om dat eerst via zijn account op te slaan op mijn computer en dan via mijn account die er weer op zetten. Want die TomTom & Navigon zijn blijkbaar nog duur..
  #4  
Oud 03-09-10, 00:00
marcelh marcelh is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 12
Standaard help

Ik heb hetzelfde,maar er zit op de iphone een jailbreak die ik er op wil houden.Hoe krijg ik een schone iphone op mijn acount met mijn apps op die 2e hands iphone zonder dat de firmware word geupdated????
Reageren

Labels
aankopen, iphone, itunes 9, overzetten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aankopen overzetten mislukt RobertMeelker iTunes 7 12-01-11 04:48
Aankopen overzetten werkt niet PasQ iTunes 18 11-06-10 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.