//

itunes kan geen reserve kopie opslaan op computer

itunes kan geen reserve kopie opslaan op computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 4.8 gig vrije ruimte op mijn PC en heb altijd iTunes goed kunnen synchroniseren met mijn iPhone. ook albums toevoegen was geen probleem. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-10, 21:22
mark_urlings mark_urlings is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard itunes kan geen reserve kopie opslaan op computer

Ik heb 4.8 gig vrije ruimte op mijn PC en heb altijd iTunes goed kunnen synchroniseren met mijn iPhone. ook albums toevoegen was geen probleem. Laatste keren kreeg ik steeds een melding dat itunes geen reserve kopie kan opslaan op de computer en werden de nieuwe albums die ik aan iTunes had toegevoegd niet bijgewerkt op mijn iPhone.

iTunes ondertussen opnieuw geïnstalleerd maar met het maken van de reservekopie blijft iTunes nu steeds hangen. Erg frustrerend! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of ligt het puur en alleen aan de vrije ruimte op mijn pc?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-10, 14:59
Veldhen Veldhen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Smile

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Had mijn hele laptop geformatteerd, alles opnieuw geinstalleerd (dus ook Itunes). Daarna 1 keer normaal een reservekopie kunnen maken, geen probleem, maar nu krijg ik ook deze melding.(Mijn vrije ruimte is 7,1 GB op mn C schijf. Is deze vrije ruimte idd te weinig, of ligt het ergens anders aan??

Edit: Zojuist nogmaals even wat 'dieper' gegoogled en kwam onderstaande link tegen waar het probleem staat: http://support.apple.com/kb/TS2529?viewlocale=nl_NL
Ga het nu proberen, laat je wel even weten of het bij mij helpt. Wordt vervolgd...

Laatst gewijzigd door Veldhen; 17-08-10 om 15:09.
  #3  
Oud 17-08-10, 17:13
Veldhen Veldhen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

En het probleem is opgelost! Het heeft dus te maken met je 'oude' reservekopie, daar zit ergens een fout in. Als je die verwijdert, kan iTunes een nieuwe reservekopie maken en deze wel opslaan... Werkt weer prima.
  #4  
Oud 17-08-10, 18:56
mark_urlings mark_urlings is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Tnx! @Veldhen zojuist geprobeert en hij doet het weer! Teminste het maken van een reservekopie.

Ik wilde eigenlijk nieuwe albums toevoegen maar dat wil op een of andere vreemde manier nog steeds niet werken. Even verder googelen maar, reservekopie kan ik wel weer maken.
  #5  
Oud 26-09-10, 23:47
koen_k koen_k is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Bij mij werkt ie nog niet.
Ik kan nog steeds geen reservekopie maken en dus ook niet updaten of herstellen. Hebben jullie nog tips?
Als ik op herstellen druk zonder resrvekopie te maken wat raak je dan allemaal kwijt? en zou dit zin hebben?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Koen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
reserve kopie zet geen apps terug dirky94 iPhone Apps 5 17-05-11 17:47
Windows: reserve kopie dwight11 iTunes 3 19-11-10 10:52
kan niet reserve kopie maken!!! memo06 Archief 6 17-04-10 11:36
Windows: Geen reserve kopie joey075 iTunes 3 20-09-09 17:22
versie 1 en 2.0 itunes blijft vragen om terug naar reserve kopie pauljas iTunes 8 08-08-08 15:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.