//

HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4

HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP!!!!! Ik heb zojuist mijn iPhone geupdate van 3.1.3 naar 4.0.1 nu heb ik per ongeluk mijn iPhone opnieuw een naam toegewezen waardoor ik nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-10, 21:18
sjaak5293 sjaak5293 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 24
Standaard HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4

HELP!!!!!

Ik heb zojuist mijn iPhone geupdate van 3.1.3 naar 4.0.1 nu heb ik per ongeluk mijn iPhone opnieuw een naam toegewezen waardoor ik nu al mijn contacten en smsjes enzo kwijt ben. Heeft iemand enig idee hoe ik dit terug kan krijgen?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-10, 21:58
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik twijfel even, maar volgens mij kan je rechtsklikken op het icoontje van je iPhone en dan kiezen voor backup terugzetten, daarna de juiste backup kiezen.
Mocht dat niet werken, zou je je iPhone kunnen herstellen en dan alsnog de backup terugzetten.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 16-08-10, 22:00
sjaak5293 sjaak5293 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik twijfel even, maar volgens mij kan je rechtsklikken op het icoontje van je iPhone en dan kiezen voor backup terugzetten, daarna de juiste backup kiezen.
Mocht dat niet werken, zou je je iPhone kunnen herstellen en dan alsnog de backup terugzetten.
Aangezien ik de nieuwe software erop heb gezet is er geen backup meer. Of staat deze nog ergens anders opgeslagen?? En met herstellen, bedoel je dan 3.1.3 terug erop zetten??
  #4  
Oud 17-08-10, 18:50
DVR123 DVR123 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjaak5293 Bekijk bericht
Aangezien ik de nieuwe software erop heb gezet is er geen backup meer. Of staat deze nog ergens anders opgeslagen?? En met herstellen, bedoel je dan 3.1.3 terug erop zetten??
Nee je blijft gewoon op 4.x.x, maar hij zet alle smsjes, muziek, contacten enz terug
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Update appstore items --> alle apps uit folders Stephan0501 iPhone Apps 4 12-11-10 20:15
agenda items verdwenen na update itunes en ios4 Aeron iTunes 1 22-09-10 08:42
HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 sjaak5293 iPhone algemeen 5 17-08-10 19:37
Smsjes, contacten, foto's, alles weg na downgraden naar 3.1.3 Pkiers Muziek, foto & video 0 08-07-10 00:20
Welke app stuur automatisch alle smsjes door?> koekjedebij Jailbreak apps en thema's 3 30-08-09 21:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.