//

Behouden van App gegevens

Behouden van App gegevens discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb een probleem wat al enigszins is besproken hier maar wil het toch ff apart in een topic zetten. Ik synchroniseer mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-10, 22:30
Pr4n4 Pr4n4 is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 29
Standaard Behouden van App gegevens

Hoi!

Ik heb een probleem wat al enigszins is besproken hier maar wil het toch ff apart in een topic zetten.

Ik synchroniseer mijn iPhone met mijn laptop. Nu heb ik onlangs een MacBook Pro gekocht en wil hem nu daarmee synchroniseren. Muziek heb ik in iTunes van de Macbook al overgezet en een afspeellijst gemaakt waarmee gesynchroniseerd moet worden. Ook heb ik alle apps vanaf m'n oude laptop gekopieerd en alles staat er nu netjes in. Ook heb ik de nieuwe iTunes gemachtigd en alles lijkt klaar om te gaan synchroniseren met m'n MacBook. (Ik heb er niet gekozen om mijn bibliotheek direct te kopieeren, aangezien deze een beetje een rotzooi was en dus alles heb geordend in de nieuwe bibliotheek)

Echter nu komt het probleem. Als ik hem aansluit en de apps wil synchroniseren dan zegt ie dat alle apps eraf worden gegooid en dat ze worden gesynchroniseerd met de nieuwe applijst. Prima lijkt het, want alle apps zijn toch al overgezet, maar nu komt echt het probleem: ik wil namelijk alle gegevens van de apps behouden (highscores, data, ID's e.d.) want daar zit nogal wat bij.

Vraag is dus: hoe kan ik dit doen?

PS: Het is vooral belangrijk voor mijn PingChat! ID, aangezien ik een vrij unieke gebruikersnaam heb en deze toch graag wil behouden en ik denk dat dit fout gaat als mijn app gegevens weggegooid worden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-11, 17:56
Imemyself Imemyself is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 59
Standaard

ja, ik zoek ook naar een oplossing ervoor.
iemand enig idee?
  #3  
Oud 28-03-11, 22:38
jupitshim jupitshim is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 9
Standaard ja , ik ook

Ik heb op zeer omslachtige wijze mijn app op mijn Iphone4 weten te zetten , alleen nu is de interne data van die apps niet mee verhuist naar mijn Iphone4.

Ik ben van dit verhaal.

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-new-post.html

Hoe achterhaal ik de oude interne data van mijn Iphone Apps ?

PS : ik heb aanullend ook nog een extra back-up van toen op een Windows-laptop.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: gegevens behouden bij JB van 4.1 naar 4.2.1 mr commuter Jailbreak 4 11-12-10 22:00
iPhone: Behouden van baseband na TinyUmbrella compela18 Jailbreak 1 12-10-10 07:55
van OS 3.0 naar 3.01 jailbreak behouden? dbartelink Archief 1 30-08-09 23:14
Windows: Behouden apps/settings bij upgrade van 3G naar 3GS nielsmunoz iTunes 9 10-08-09 21:29
Iphone 3G van T-mobile behouden of snel weg doen? gserban Odido (T-Mobile) 25 13-08-08 14:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.