//

Spontane update van 3.0 naar 4.02

Spontane update van 3.0 naar 4.02 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanwege de berichten over problemen met update van OS3.0 naar OS4 had ik nog geen update uitgevoerd. Gisteren mijn iPhone via m'n MacBook opgeladen. Batterij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-10, 10:40
iPal iPal is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 3
Standaard Spontane update van 3.0 naar 4.02

Vanwege de berichten over problemen met update van OS3.0 naar OS4 had ik nog geen update uitgevoerd.
Gisteren mijn iPhone via m'n MacBook opgeladen. Batterij weer geladen, losgekoppeld, maar toen bleek dat de synchronisatie naar 4.02 bezig was. Die is spontaan gestart; zelf heb ik niet aangegeven te willen updaten. De update is overigens zonder problemen verlopen, alles functioneert prima, maar eigenlijk ben ik hier niet blij mee: bepaal liever zelf welke software er wel of niet op staat.
Iemand een idee hoe dat heeft kunnen gebeuren, en is zoiets in de toekomst te voorkomen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-10, 12:16
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

iTunes update nooit automatisch je iPhone. Je krijgt altijd een aantal waarschuwingen voordat hij dit proces start. Er is dus waarschijnlijk iemand bij je computer geweest die dit heeft gedaan.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 17-08-10, 19:33
iPal iPal is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
iTunes update nooit automatisch je iPhone. Je krijgt altijd een aantal waarschuwingen voordat hij dit proces start. Er is dus waarschijnlijk iemand bij je computer geweest die dit heeft gedaan.
dat is dus precies de aanleiding van verontusting en mijn bericht: niemand is bij mijn mac geweest. Spontane update dus
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na update 4.3.3 , spontane reset tijdens n gesprek na 1,5 minut fredvstar iPhone algemeen 2 30-05-11 15:48
Spontane reboot naar recovery modus (loop) Voltron iPhone algemeen 2 23-03-11 18:20
iPhone 3G: update van 3.1.2 naar 4.2 (?) Yordidv Unlock 1 30-11-10 18:13
update van 3.1.2 naar 3.1.3 oost2400 Archief 2 05-02-10 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.