apparaten op account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat er 5 apparaten op 1 account kunnen, maar telt dan de iphone ook als apparaat? Dus ik heb mijn laptop, das 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
apparaten op account
Ik weet dat er 5 apparaten op 1 account kunnen,
maar telt dan de iphone ook als apparaat? Dus ik heb mijn laptop, das 1 apparaat, mijn dochter haar laptop is 2 apparaten, en zijn dan onze iphones apparaten 3 en 4 ? Of tellen die niet mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het waar is dat er maar 5 apparaten op 1 account mogen dan moet Apple/iTunes dat toch wel gaan aanpasen. Ik heb:
1 iPod (de eerste van -tig jaar geleden, die gebruik ik voor muziek bij het sporten) 2 iPod Classic 3 Ipod mini (gekregen in een kerstpakket van mijn werk, met hun naam erop gedrukt) 4 iPod Touch 5 iPhone 6 iPad Nou heb ik de mini en de classic al tijden niet meer gesync dus misschien krijg ik dan nu wel problemen..... |
|
||||
|
||||
Dus je iphone, ipod enzo tellen mee als apparaten op en account?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij gelden de machtigingen alleen voor computers, niet voor bijv. de iPhone.
|
||||
|
||||
Oke, dan kan ik nog even vooruit met mijn apparaten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
2 apparaten via Bluetooth? | Twigg | iPhone Apps | 0 | 18-03-11 20:10 |
amerikaanse account met een nederlands account | myplace | iPhone Apps | 5 | 13-09-10 22:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
Windows: 2 apparaten??? | karimp | iTunes | 2 | 27-05-10 14:35 |
|
|