//

Video's worden niet gesynced vanuit foto map

Video's worden niet gesynced vanuit foto map discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) He ik heb een map met foto's en video's van mijn gewone fotocamera en die laat ik syncen met mijn iphone. Ik heb in Itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-10, 15:54
Boeiend Boeiend is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard Video's worden niet gesynced vanuit foto map

He ik heb een map met foto's en video's van mijn gewone fotocamera en die laat ik syncen met mijn iphone. Ik heb in Itunes "inclusief video" aangevinkt staan. Maar geen enkel filmpje komt op de iphone terecht.
Het gaat hier wel om 720p filmpjes, maar de iphone 4 ondersteund ze wel, als ik een filmpje op de iphone draai via drop box doet ie het gewoon.
Iemand suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Automatisch syncen vanuit map op laptop naar idevices?!? RuudM123 iPhone Apps 4 24-02-11 18:45
foto niet te versturen vanuit camera omehar Muziek, foto & video 2 07-01-11 08:22
Windows: Error: De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt... bastiaan1975 iTunes 10 26-10-09 22:19
Foto: foto's opslaan vanuit safari werkt niet goed houseguru Muziek, foto & video 3 24-03-09 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.