//

Verjaardagen verschillende keren op iphone

Verjaardagen verschillende keren op iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een probleempje met de verjaardagen op mijn iphone. In mijn iphone staan alle verjaardagen 3, 4, 5 keer van dezelfde persoon. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-10, 16:37
MrSparco MrSparco is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard Verjaardagen verschillende keren op iphone

Hallo

Ik heb een probleempje met de verjaardagen op mijn iphone.
In mijn iphone staan alle verjaardagen 3, 4, 5 keer van dezelfde persoon. Als ik echter in mijne iCal kijk, dan staan ze daar maar 1 keer in. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, want handig is dit niet.
Ik werkte wel vroeger met Outlook en nu sinds mijn macbook pro via iCal.
Grtz

P
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-10, 17:32
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

hmm, werk je met verschillende kalenders?
ik had dat probleem ook eerst toen ik Outlook gebruikte, toen zag ik dat Outlook de verjaardagen van mijn contactpersonen had opgeslagen in iedere kalender, dus werden die voor iedere kalender getoond op mijn ipod. toen ik die had verwijderd en nog had laten staan in 1 kalender zag ik dat ze allemaal nog 2x werden getoond op mijn ipod. de ipod zet de verjaardagen van uw contactpersonen ook nog eens apart in uw agenda, nadat ik die had verborgen bleef er maar 1 verjaardag per persoon over
  #3  
Oud 22-08-10, 17:46
MrSparco MrSparco is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik werk inderdaad met verschillende agenda's in iCal. iCal heeft die aangemaakt eigenlijk. Ik heb 1 verjaardagskalender, 1 werk agenda, 1 thuis agenda en 1 agenda.
Maar sommige verjaardagen staan er 5 keer in.
  #4  
Oud 22-08-10, 19:57
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

ik ga ervan uit dat die verjaardagen in iCal dan ook enkel in uw verjaardagskalender staan?
die meervoudige verjaardagen op uw ipod, staan die in de verschillende kleuren overeenkomstig met telkens één kalender of staan al uw verjaardagen in dezelfde kleur? als ze allemaal in dezelfde kleur staan, dan wil dit zeggen dat er een fout zit in die kalender die overeenkomt met die kleur
  #5  
Oud 22-08-10, 23:09
MrSparco MrSparco is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Alleen in de verjaardagskalender inderdaad. In de kleur van de verjaardagskalender.
De andere verjaardagen staan inderdaad in een andere kleur. Maar ik kan die dus niet wissen, aangezien ik ze niet zie in iCal.
De verjaardagen staan ook anders genoteerd op iphone:
naam jarig
Verjaardag van naam (en het zijn deze dat er zoveel in staan)
  #6  
Oud 22-08-10, 23:29
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSparco Bekijk bericht
Alleen in de verjaardagskalender inderdaad. In de kleur van de verjaardagskalender.
De andere verjaardagen staan inderdaad in een andere kleur. Maar ik kan die dus niet wissen, aangezien ik ze niet zie in iCal.
De verjaardagen staan ook anders genoteerd op iphone:
naam jarig
Verjaardag van naam (en het zijn deze dat er zoveel in staan)
hmm, dat is vreemd :s
hebt ge al eens geprobeerd om in itunes eens te kiezen om uw agenda niet te synchroniseren en na synchroniseren ervoor te kiezen om toch uw agenda wel te synchroniseren, mss is het daarna opgelost
de enige oplossing die ik kan bedenken als dit niet werkt is de volgende: verberg uw verjaardagkalender op uw ipod en verwijder daarna manueel elke andere verjaardag die ge tegenkomt op uw ipod :s
  #7  
Oud 22-08-10, 23:31
MrSparco MrSparco is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Mja ik was inderdaad ook aan het denken om beginnen te wissen, maar vreemd dat ze niet in iCal staan.
Kzal het is testen één vd dagen ;-)
  #8  
Oud 22-08-10, 23:51
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

laat maar iets weten of het gelukt is
  #9  
Oud 02-09-10, 15:59
MrSparco MrSparco is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Voila, ze zijn uit mijn iphone de dubbele ;-) één voor één gewist.
blijkbaar stonden ze er ook maar alleen dit jaar in.

Ik heb nu nog iets vreemds ontdekt.
Mijn grootouders (3 die ik nog heb), staan in de Adresboek met hun verjaardag aangeduid. In iCal komt dit ook goed, maar op mijn iphone staan die alle 3 op 13 december. Ik snap er echt niets van hoe dat kan. En toevallig net mijn 3 grootouders samen. En neen die verjaren niet toevallig allemaal op dezelfde dag ... ;-)
  #10  
Oud 02-09-10, 17:41
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

hmm, dat is inderdaad iets vreemds :s
ik meen mij te herinneren dat ik eens iets heb gelezen dat sommige verjaardagen van ouderen niet goed werden weergegeven of zelfs helemaal niet. dat had toen te maken met een fout in het geboortejaar, die kalender kan maar een bepaald aantal jaren terug gaan. probeer anders eens een geboortejaar van één van uw grootouders eens aan te passen naar bvb 2000 en kijk dan eens of die grootouder wel op de juiste dag verjaart?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Meerdere keren jailbreaken/unlocken mogelijk? galepinjo88 Unlock 2 29-01-11 13:29
Verjaardagen agenda op de iPhone iktjilp iTunes 35 08-08-10 18:40
Zelfde mail wordt meerdere keren gedownload mccass iPhone algemeen 7 21-05-10 19:51
iPhone: Blackra1n meerdere keren uitgevoerd, leidt dat tot problemen/trage iPhone? Akuma2000 Jailbreak 6 30-11-09 11:17
Verjaardagen in iphone agenda SoloBlack iPhone algemeen 4 19-06-09 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:12.