iPhone synchronisatie uitgeschakeld discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik de iPhone verbindt met de computer krijg ik in iTunes de melding dat de iPhone niet kan verbonden worden omdat de synchronisatie uitstaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone synchronisatie uitgeschakeld
Wanneer ik de iPhone verbindt met de computer krijg ik in iTunes de melding dat de iPhone niet kan verbonden worden omdat de synchronisatie uitstaat op mijn computer. Dan vraagt iTunes of de synchronisatie ingeschakeld moet worden, ik klik dan "Ja". Maar dan krijg ik de melding "Syncing cannot be enabled on this computer". Daardoor worden al mijn agendapunten, contacten en bookmarks niet gesynchroniseerd. Weet er iemand wat ik moet doen zodat het wel zou werken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je hiervoor al gesynchroseert op een andere pc of mac want je kan namelijk alleen op een synchronesereen sorry voor de spelfouten
|
|||
|
|||
Wel, het vreemde is dat ik wel kan synchroniseren als ik op diezelfde Mac een nieuw account aanmaak. Op die manier heb ik m'n bookmarks en adressen er wel in gekregen. Niemand een idee hoe dit komt?
|
|
||||
|
||||
Met die foutmelding is voldoende informatie te vinden in Google, bijvoorbeeld deze pagina: Apple - Support - Discussions - Sync Error; says its disabled ...
Syncing cannot be enabled on this computer itunes - Google zoeken
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Account is uitgeschakeld??? | nicosomers | iPhone Apps | 10 | 04-11-10 07:19 |
iPhone 4 vanzelf uitgeschakeld | nvs | iPhone algemeen | 3 | 31-10-10 21:14 |
iPhone: krijg iphone 2 niet in DFU mode/ uitgeschakeld | jfkuup | Jailbreak | 0 | 06-09-10 23:11 |
Verbindingen uitgeschakeld | -M@rk- | iPhone algemeen | 26 | 29-09-09 21:59 |
Iphone uitgeschakeld: geen voicemail? | kuuperz | iPhone algemeen | 3 | 09-08-08 18:42 |
|
|