//

Iphone 3gs 16gb 4.0.1

Iphone 3gs 16gb 4.0.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn Iphone geupdate naar 4.0.2 en zag dat er geen jailbreak voor was, dus vervolgens gedowngrade naar 4.0.1 en via jailbreakme de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-08-10, 23:47
delimavi delimavi is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard Iphone 3gs 16gb 4.0.1

Hallo,

Ik heb mijn Iphone geupdate naar 4.0.2 en zag dat er geen jailbreak voor was, dus vervolgens gedowngrade naar 4.0.1 en via jailbreakme de iphone gejailbreakt dus!
Alles is goed gegaan, had cydia en vervolgens app********nc for OS4.1 eropgezet.
Ik kan via Itunes (9.2.1.5) mijn apps synchroniseren en krijg geen foutmelding, maar op de iphone zijn de apps niet zichtbaar.
Wat kan ik eraan doen?
Tijdens de downgrade had ik wel in c:/windows/system32/drivers/etc de hosts file moeten aanpassen dmv een regel toe te voegen zodat de os 4.1 niet gecontoleerd zou zorden bij Apple. Maar ik heb die regel weer eruit gegooid na de succesvolle downgrade.

Maar zoals ik al aangaf is mijn probleem dat itunes geen foutmelding laat zien en synchronisatie goed laat zien alleen op de iphone zijn de apps niet zichtbaar.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb Itoon iTunes 4 31-07-10 15:12
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA VeeGee Koopinformatie België 4 04-11-09 15:02
Iphone 3gs 16gb Kwiq Archief 1 31-10-09 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.