iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   iPhone 4 uit China wil niet activeren via iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/70493-iphone-4-china-wil-niet-activeren-via-itunes.html)

iPeng 31-08-10 18:55

iPhone 4 uit China wil niet activeren via iTunes
 
Hallo jongens!

Ik heb een iPhone 4 uit China en ik heb net mijn Vodafone microsim erin gedaan. Daarna aangesloten via iTunes en ik krijg deze melding:

De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund.

Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart


Ik snap er helemaal niks van, betekent dit dat mijn iPhone 4 uit China niet SIMlockvrij is? En hoe ga ik dit oplossen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Edit: Ik heb firmware 4.0.2 erop zitten, want ik heb de iPhone 4 als eerste een restore gegeven omdat er allemaal Chinese shit (muziek/videos) erop zaten en ik ging er gewoon vanuit dat ie simlockvrij was... Na het restoren/installeren van de nieuwste firmware heb ik dus dit probleem :(

kimvb 31-08-10 19:05

waarschijnlijk gaat hij niet simlock vrij zijn he zoals je ziet .

kimvb 31-08-10 19:18

enige wat je kan doen is een universele simkopen op internet hem dan activeren hier mee en kijken welke software er op staat en hopen dat het 4.0.1 is dan kan je hem jailbreaken en unlocken

iPeng 31-08-10 19:20

Dus ik heb nu een zwaar probleem, aangezien alleen mijn microsim werkt en ik dus niet meer terug kan naar mijn iPhone 3G...

Edit: Ik heb firmware 4.0.2 omdat ik de iPhone 4 eerst een restore heb gegeven omdat er allemaal Chinese shit (muziek/videos) erop zaten... Daarna dus die microsim erin en hij werkte niet meer...

Ik dacht dat die iPhone's uit China simlockvrij waren, dus niet!

kimvb 01-09-10 17:58

ja dan heb je echt wel een groot probleem .want met 4.0.2 kan je echt niks .
uit hongkong zijn ze simlock vrij maar china ben ik niet zo zeker van .
je shsh zal ook wel niet opgeslagen zijn bij cydia vermoed ik dan kan je dus ook niet terug naar 4.0.1 .
Ga gewoon bij je provider en vraag een gewone sim.
of koop op ebay een omvormer van micro naar gewone sim

iMarvin. 08-09-10 22:50

Same problem here, heb een iPhone 4 (van mijn vader), die aangeschaft is in de USA. Hoe kan ik deze activeren?

BetawiBotak 09-09-10 03:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMarvin. (Bericht 556584)
Same problem here, heb een iPhone 4 (van mijn vader), die aangeschaft is in de USA. Hoe kan ik deze activeren?

misschien een AT&T simkaart ergens regelen? Cmiiw

Appie2013 17-03-13 19:51

Hallo..!allemaal
kan iemand mij helpen ...
cheneese iphone 4s , probleem met verbinding Wi-Fi, geeft wel verbonden,,,maar als ik web dowload lukt niet.

Wally© 17-03-13 20:18

Da's allemaal chinees voor mij zunneuh...;)

ballegooier 17-03-13 20:39

Waarom lijkt de combinatie 'chinees' en 'iPhone' toch eentje die mij telkens allereerst doet afvragen: 'is het wel een échte iPhone'? bij het lezen van allerlei van deze problemen....

Wally© 17-03-13 20:46

Wordt ook voor hem...

到北京一遊。解決了。這可以被關閉。

Oftewel...Tripke naar Beijing...Opgesopt...Slotje d'rop...mijn gedacht...:d

Rav3n 26-03-13 15:12

Begin maar eens met het uittrekken van de stroomstekker van de router. 5 minuten wachten en dan weer aanzetten.
En geef je ook iphone een harde reset.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.