//

Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet.

Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik woon in België en wilde itunes match aanschaffen. Nu blijkt dat dit niet gaat met een prépaid itunes kaart. Aangezien ik niet beschik over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-12-11, 14:45
nootje16g nootje16g is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 42
Standaard

Ik woon in België en wilde itunes match aanschaffen. Nu blijkt dat dit niet gaat met een prépaid itunes kaart. Aangezien ik niet beschik over een visa kaart heb ik besloten om een click&buy account aan te maken.
Het aanmaken van het account is allemaal vlot verlopen tot ik het account wilde koppelen aan itunes. Ik krijg steeds volgende melding "The above offer cannot be paid with Online Money Transfer"
Kan iemand zeggen wat ik moet doen zodat ik er wel met kan betalen? Ik ging ervan uit dat je geen visa kaart nodig had als je Click&buy gebruikt. Blijkbaar klopt dit niet.

Alvast bedankt voor de hulp!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-12-11, 17:35
nootje16g nootje16g is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nootje16g Bekijk bericht
Ik woon in België en wilde itunes match aanschaffen. Nu blijkt dat dit niet gaat met een prépaid itunes kaart. Aangezien ik niet beschik over een visa kaart heb ik besloten om een click&buy account aan te maken.
Het aanmaken van het account is allemaal vlot verlopen tot ik het account wilde koppelen aan itunes. Ik krijg steeds volgende melding "The above offer cannot be paid with Online Money Transfer"
Kan iemand zeggen wat ik moet doen zodat ik er wel met kan betalen? Ik ging ervan uit dat je geen visa kaart nodig had als je Click&buy gebruikt. Blijkbaar klopt dit niet.

Alvast bedankt voor de hulp!
Niemand die me kan helpen?
  #23  
Oud 19-01-12, 20:31
Mgf2006 Mgf2006 is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Blijf af van Click&Buy mensen! Anderhalf jaar geleden had ik na veel gedoe eindelijk dat account geactiveerd en werd er binnen een week 175,- van mijn rekening gejat. Hackers of zo. Reclameren bij die boevenbende heeft geen enkele zin; Click&Buy is zo lek als een mandje en dat is al langer bekend!!! Een wonder dat die dienst nog steeds bestaat en
ik begrijp niet dat Apple met zoiets in zee gaat (en blijft).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Valideren Click&Buy Itunes jayjedi iTunes 6 28-12-11 20:18
Windows: nieuw telefoonnummer hoe moet dit met itunes en click and buy? nance30 iTunes 1 26-05-11 19:57
uw huidige click&buy account is niet langer geldig missvirusje iPhone Apps 11 18-09-10 16:07
Mac OS X: iTunes account zonder click and buy of creditcard MichaelJ iTunes 1 17-08-10 22:20
NL account zonder credit cards en click&buy? phoenix555 iPhone Apps 3 16-01-09 18:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.