iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/70831-aanmaken-itunes-account-click-and-buy-lukt-niet.html)

paultje360 04-09-10 12:57

Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet.
 
Ik wilde zojuist een itunes account aanmaken met click and buy. (via itunes 10)

Nadat ik alle gegevens had ingevuld kwam ik bij de betaal selectie, omdat ik graag via click and buy een account wil aanmaken selecteerde ik: click and buy en drukte op ''ga door''.

Toen werd ik door gestuurd naar click and buy, maar de site/link waar ik naar toe werd gestuurd werkt niet. Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar elke keer zonder resultaat.

Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

bij voorbaat dank!

Poepie 04-09-10 18:00

Ik heb precies hetzelfde, wordt van Itunes door gelinkt naar Click an Buy en daar houdt het op. Geen idee wat nu...

schoe459 04-09-10 21:41

Ik heb vorige week een account bij C&B aangemaakt, maar het activeren lukt niet. Mijn rekening is geblokkeerd en men is telefonisch niet bereikbaar (bandje). Ook op mijn diverse mailtjes wordt niet gereageerd.

Sahbey 05-09-10 01:44

Oplossing.
Dat probleem heb je als je meestal Mac OSX gebruikt en Safari gebruikt.
Ik heb dat zo gedaan.
je kan gewoon Chrome of Firefox gebruiken bij Clickandby
of windows gebruiken.
ik moest dat ook doen en het lukte wel.
maar je moet wel snel zijn met het aanmaken van Clickandbuy want itunes heeft een sessie als timeout is kan je niet meer terug in itunes.

paultje360 05-09-10 17:02

Ik heb het geprobeerd op een windows computer en het is gelukt. Bedankt voor de hulp!

schoe459 05-09-10 17:04

Mijn probleem ik toch iets anders. Het account is aangemaakt, maar kan niet geactiveerd worden. Is geblokkeerd.

liekeklaassen 21-09-10 17:55

Ik zit ook met een soortgelijk probleem. Heb sinds een paar dagen een Iphone 4 16 gb, draaiende op 4.1 . Ik gebruik een computer met Windows 7. Ik heb gewoon een account kunnen aanmaken bij Clickandbuy , maar ik kan hem niet koppelen aan mijn Apple account. Zo kan ik dus ook geen iTunes account aanmaken. Als ik clickandbuy toestemming wil geven, komt er dit te staan: ''U heeft reeds latere betalingen geautoriseerd.'' Ik heb al wel een mail ontvangen dat het gelukt was om iTunes te machtigen, maar ik kom dus niet verder met het aanmaken ervan. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik kan zo namelijk geen apps downloaden! Gebruik hier tijdelijk mijn broers account voor, maar dat is natuurlijk ook niet ideaal..

schoe459 21-09-10 18:00

Hallo Lieke, je kunt het op een andere manier doen: Een iTunes App Store-account zonder een creditcard maken

liekeklaassen 21-09-10 18:01

Hee,
Ik heb dat bericht net gevonden ja. Maar als ik dat doe, kan ik dus nooit betaalde diensten downloaden, want dan kan ik niet betalen, of hoe zit dat dan?

Edit: Heb net zo'n account zonder betaalmogelijkheid aangemaakt, maar ik vraag me nog steeds af hoe het dan zit als ik een betaalde app wil downloaden?..

valentino88 21-09-10 20:31

ik heb precies het zelfde probleem.
alles netjes ingevuld bij clickandbuy etc.
dan word ik op een gegeven moment doorgeschakeld naar itunes. en hierbij heb ik clickandbuy geselecteerd.
vervolgens moet ik op "gereed" drukken. en krijg ik de volgende melding
"uw creditcard word geweigerd. voer geldige creditcardinformatie in"
dit terwijl ik voor clickandbuy heb gekozen.
iemand zelfde probleem ?

Lossie 23-09-10 11:10

Als ik me aanmeld bij itunes met mn apple id moet ik alles controleren omdat ik die nog niet heb gebruikt bij itunes. Alles ingevuld en als betaalwijze click & Buy...als ik dan bevestig krijg ik een melding dat ze geen itunes kunnen vinden op mijn computer...terwijl ik wel itunes 10 op mn pc heb staan. Ik kan dus geen apps downloaden op de iphone 4....kan iemand mij zeggen wat ik fout doe?

grt Lossie

Lossie 23-09-10 23:24

Valentin 88...dat heb ik nu ook...vraagt bij clickandbuy naar creditcard gegevens...HELP

keaver 29-09-10 19:15

clickandbuy geen link???
 
heb ent iphone 4 paar dagen en had eerst alle gratis apps etc nu heb ik een clickandbuy account en nu wil ik dus apps kopen maar dit lukt niet

als ik betaal methode clickandbuy aanclick komt er te staan

om uw Clcikandbuy rekening te valideren en verifieren dat u deze wilt gebruiken voor aankopen bij de itunes store klikt u op ga door

maar dan klik ik en gebeurd er niets iemand enig iedee?

wvr2002 10-10-10 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door valentino88 (Bericht 566507)
ik heb precies het zelfde probleem.
alles netjes ingevuld bij clickandbuy etc.
dan word ik op een gegeven moment doorgeschakeld naar itunes. en hierbij heb ik clickandbuy geselecteerd.
vervolgens moet ik op "gereed" drukken. en krijg ik de volgende melding
"uw creditcard word geweigerd. voer geldige creditcardinformatie in"
dit terwijl ik voor clickandbuy heb gekozen.
iemand zelfde probleem ?

Ja dat heb ik ook!!! Er staat genoeg saldo op click and buy en ik heb een achterstand in Itunes?????!!!! Hij vraagt ook om creditcard gegevens. Als ik deze invoer zegt hij dat de gegevens niet kloppen van de creditcard. HELP!!!!

ercaner 12-01-11 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sahbey (Bericht 553613)
Oplossing.
Dat probleem heb je als je meestal Mac OSX gebruikt en Safari gebruikt.
Ik heb dat zo gedaan.
je kan gewoon Chrome of Firefox gebruiken bij Clickandby
of windows gebruiken.
ik moest dat ook doen en het lukte wel.
maar je moet wel snel zijn met het aanmaken van Clickandbuy want itunes heeft een sessie als timeout is kan je niet meer terug in itunes.

ik werk zelf met windows en chrome maar het lukt mij nog steeds..
hoe los ik dit op? :confused:

NoWayOut 12-01-11 20:49

Op nl itunes> c&b account aanmaken maar niet op de engelse c&b site dus je gaat naar nl c&b site en vult je bank en banknummer in en dan werkt het al, ik ga nooit dingen in appstore kopen dus als je wel betaalde apps wil weet ik niet hoe c&b werkt

Itunes nl> ga naar app sote klik een willikeurig gratis app aan en klik op gratis (onder de app) dan komt pop up van inloggen klik dat (linkje) boven invul sectie aan nu vul je al je gegevens in en kun je bij bank gewoon "none" kiezen(ebigste nadeel je kan alleen gratis apps downloaden)

Ammerikaans itunes> zelfde als hierboven( maar dan wel in ammerikaabse appstore klikken op "free app"

Sorry, want dit alles is op mijn ipod touch getypt
Oja google chrome werkt niet had ik ook moeite mee, alles in interbet explore doen!!!!!

ercaner 12-01-11 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NoWayOut (Bericht 626999)
Op nl itunes> c&b account aanmaken maar niet op de engelse c&b site dus je gaat naar nl c&b site en vult je bank en banknummer in en dan werkt het al, ik ga nooit dingen in appstore kopen dus als je wel betaalde apps wil weet ik niet hoe c&b werkt

Itunes nl> ga naar app sote klik een willikeurig gratis app aan en klik op gratis (onder de app) dan komt pop up van inloggen klik dat (linkje) boven invul sectie aan nu vul je al je gegevens in en kun je bij bank gewoon "none" kiezen(ebigste nadeel je kan alleen gratis apps downloaden)

Ammerikaans itunes> zelfde als hierboven( maar dan wel in ammerikaabse appstore klikken op "free app"

Sorry, want dit alles is op mijn ipod touch getypt
Oja google chrome werkt niet had ik ook moeite mee, alles in interbet explore doen!!!!!

BEDANKT.. HET IS GELUKT :d

NotSoSteady 13-01-11 00:26

Thanks, switch van Firefox naar Internet Explorer deed het hem.

NoWayOut 13-01-11 16:28

Yeah :D

Dom dat apple alleen internet explore ondersteunt.
En dat itunes account aanmaken moeilijk is door dat bank geval.

Ik lees het zoveel vaker

Anton1993 12-12-11 21:43

Click and buy werkt niet! HELP
 
Beste forumleden,

Ik ben nieuw op dit forum, en heb er dus nog weinig verstand van, maar ik hoop dat jullie me even kunnen helpen.

Pas een iPhone gekocht (3G), nu heb ik mn click and buy rekening geactiveerd en er staat nu ook al 5 euro op.
Nu wil ik een app kopen, maar mijn betalingsgegevens in iTunes worden niet gewijzigd, ik krijg dit scherm:

Uw bestellingiTunes Music Store https://eu.clickandbuy.com/images/all/css/spacer.gifactivate Betaal gemakkelijk met ClickandBuy Easy Collecthttps://eu.clickandbuy.com/images/all/css/spacer.gifU heeft reeds latere betalingen geautoriseerd.

Wanneer ik nu verder wil gaan, word ik automatisch doorgelinkt naar de website om iTunes te downloaden maar ik heb al de iTunes op mn pc.

Wie kan mij aub even er doorheen helpen???

Alvast bedankt!

Anton


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.