//

Acknowledgements.rtf

Acknowledgements.rtf discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik zit met het volgende probleem en ik hoop dat iemand hier met hetzelfde ervaring mij kan helpen: Bij het updaten naar het laatste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-10, 00:13
Mark83 Mark83 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Exclamation Acknowledgements.rtf

Hallo!
Ik zit met het volgende probleem en ik hoop dat iemand hier met hetzelfde ervaring mij kan helpen:

Bij het updaten naar het laatste iTunes kreeg ik de melding dat de ""Installer niet de juiste rechten (heeft) om het bestand C:\Program Files\iTunes\Acknowledgements.rtf te kunnen wijzigen"



Vervolgens krijg ik "Onherstelbare fout bij installatie te zien".



Ik heb van alles geprobeerd van het totaal verwijderen van iTunes en opnieuw downloaden tot het eigen maken van de rechten.



Echter blijft het probleem maar opkomen. Heb uren op Google naar een oplossing gezocht, vele gebruikers hebben hetzelfde probleem, maar geen oplossing te bekennen.

Is er iemand op dit forum die mij hiermee kan helpen?? Zonder iTunes kan ik geen optimaal gebruik maken van mijn iPhone en jullie weten vast hoe verschrikkelijk dat kan zijn
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-10, 12:52
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik heb geen ervaring met deze foutmelding, maar probeer eens het volgende.
Dowload de nieuwste iTunesversie en sla hem op je bureaublad op. Dus niet via iTunes upgraden, maar rechtstreeks van Apple downloaden.
Klik vervolgens rechts op het bestand op je bureaublad en kies in het dan verschijnende schermpje voor 'Als administrator uitvoeren'. Ik vermoed namelijk dat het te maken heeft met het hebben van onvoldoende rechten bij de installatie. Succes!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 05-09-10, 20:55
Mark83 Mark83 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Bedankt voor je antwoord Butch en heb het ook uitgevoerd... echter het probleem blijft
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
.rtf openen. Harm iPhone algemeen 1 14-11-10 10:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:39.