//

sync Iphone werkt niet, time-out/vereiste schijf

sync Iphone werkt niet, time-out/vereiste schijf discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb nu 4 dagen een iPhone. hij komt uit Amerika, gekocht bij een internet winkel. er staat nu 1.1.2 op. zit een nederlandsmenu op(heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-08, 21:09
dannyzreac dannyzreac is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Exclamation sync Iphone werkt niet, time-out/vereiste schijf

ik heb nu 4 dagen een iPhone. hij komt uit Amerika, gekocht bij een internet winkel. er staat nu 1.1.2 op. zit een nederlandsmenu op(heeft iemand anders voor me gedaan, gejailbreaked dus) werkt met turbosim.

ik heb itunes 7.6.
tot gistere avond, werkte synce met iPhone perfect. ik ben gistere middag naar iemand geweest, om daar filmpjes op mijn iPhone te zetten. helaas werkte dat niet, en kwam ik er achter dat ik wat ik thuis er op had gezet er af moest halen om de iTunes bij een vriend te gebruiken. dat heb ik dus gedaan en ik heb filmpje opgezet. thuis had ik uiteraard weer het zelfde probleem, dus weer alles er afgehaald, en toen kon ik weer synce..

maar toen hij op de helft was, toen kreeg ik ineens de error: 'syncroniseren is mislukt. iphone timed-out.'
ik haalde me iphone er net even uit.
net wilde ik weer proberen, toen deed hij het weer(probeerde het eerst met 1 liedje, toen een filmpje en toen meerdere liedjes, deed het perfect)

toen was ik heel blij, tot dat ik er nog meer muziek op wilde zetten.
toen kreeg ik de error: 'de iPhone naamloze afspeellijst kan niet worden gesyncroniseerd. de vereiste schijf is niet gevonde.'

kan iemand me er mee helpen, want het is echt super irritant!

btw, met downloaden van packages met installer, krijg ik ook een error, dan zegt ie ook iets met timed-out. en dat had ik vanaf de 1e keer dat ik installer gebruikte

HELP!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-08, 12:20
watch_ml's schermafbeelding
watch_ml watch_ml is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Waalwijk
Berichten: 29
Standaard

Heb exact hetzelfde probleem.
Ik zet muziek en video's vanaf op 2 verschillende PC's op mijn iphone maar sinds vandaag geeft ie ook ineens de error: 'syncroniseren is mislukt. iphone timed-out.'

Hier dus ook HELP!!!
  #3  
Oud 13-02-08, 20:34
dannyzreac dannyzreac is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

installer is inmiddels verholpen.

gistere dacht ik, laat ik het nog eens proberen, en ik ging stuk of 60 liedjes te gelijk doen, toen gaf hij weer die error, toen sloot ik iTunes af& weer op, toen deed ik het 1 voor 1 en toen deed ie het weer

je moet dan de iphone ook even op andere usb-poort doen, bij mij werkte het, maar voor hoelang... en 1 voor 1 is wel erg *****, dus iemand anders een oplossing??
  #4  
Oud 14-02-08, 11:51
watch_ml's schermafbeelding
watch_ml watch_ml is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Waalwijk
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyzreac Bekijk bericht
installer is inmiddels verholpen.

gistere dacht ik, laat ik het nog eens proberen, en ik ging stuk of 60 liedjes te gelijk doen, toen gaf hij weer die error, toen sloot ik iTunes af& weer op, toen deed ik het 1 voor 1 en toen deed ie het weer

je moet dan de iphone ook even op andere usb-poort doen, bij mij werkte het, maar voor hoelang... en 1 voor 1 is wel erg *****, dus iemand anders een oplossing??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArB
Je gebruikt vast een USB versie 1.1 aansluiting ?
Dit probleem had ik namelijk ook. Je moet een usb 2.0 gebruiken.


Bedankt voor de tip.
Hierdoor ben ik er achter gekomen dat ik 1 USB hub met 4 aansl. heb die 1.1 hebben en daarboven 2 aansluitingen met USB 2.0.
Het is dus inderdaad de USB poort. Probleem opgelost.
  #5  
Oud 14-02-08, 20:54
claeskens.matteo claeskens.matteo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 51
Standaard

Merci heeft voor mij ook geholpen. iTunes bleef altijd haken nadat ik mijn iPhone aansloot, nu van usb verandert en iTunes werkt met iPhone kan ik eindelijk mijn nieuwe 16 gb volproppen (alé tot 4 gb want zoveel muziek heb ik)

edit: nee het werk niet iTunes herkent de iPhone nu wel als een naamloze afspeel lijst maar kan er geen muziek opzetten door het feit van die error time out blabla zelfs niet 1 liedje.
__________________
Do it with style,
do it Apple style.

Laatst gewijzigd door claeskens.matteo; 14-02-08 om 21:03.
  #6  
Oud 14-02-08, 22:20
claeskens.matteo claeskens.matteo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 51
Standaard

cava het werkt nog eens verandert van usb en toen vroeg itunes mijn iphone een naam te geven en alles werkt whiiii love my iphone even ipod function is f***ing great
  #7  
Oud 21-02-08, 13:57
donkeygb donkeygb is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard

Had hetzelfde probleem, bij mij ging het pas weer goed toen ik het kabeltje rechtstreeks in mn iphone stak ipv in het docking station zette. (Toen ik het docking station nog niet gebruikte deed 'ie het wel goed). Vaaaaag!
  #8  
Oud 27-08-08, 16:12
Microcar Microcar is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Talking RE:

He Hallo

Wat jullie zeggen klopt allemaal perfect en heeft zo te merken al veel mensen geholpen.

Maar ik heb nog een manier gevonden om dit probleem te omzijlen.

Ik weet dat het maf klinkt en helemaal niet logisch is, maar ik had precies hetzelfde probleem en elke keer dat ik dit sdoe synchroniseert m'n iPhone helemaal zonder problemen tot alles overgezet is.

Kijk maar of je me gelooft, het an in elk geval niet kwaad om het te proberen denk ik zo.

Als je aan het synchroniseren bent kan je op je scherm van je iPhone dit annuleren met het schuifje. Raak tijens het syncen (het liefst aan het begin) dat schuifje aan en schuif hem zo'n 20 tot 25 keer tot iets van halverwege de balk. ANNULEER DUS NIET! Nadat je dit gedaan hebt verloopt de rest van de synchronisatie zonder problemen. (Bij mij in elk geval)

Het klink onlogisch, ik weet het, maar het werkt gewoon.

Ik hoop dat de mensen die geen usb 2.0 kunnen gebruiken, zoals mijzelf, hiermee verder geholpen zijn.

Laat me weten of het lukt, of dat ik gewoon mazzel heb
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fout:De iphone kan niet worden gesynchroniseerd de vereiste schijf is niet gevonden. Merit iPhone algemeen 4 29-01-11 18:38
face time werkt niet! laurens=nerd iPhone algemeen 2 09-10-10 23:07
Mac OS X: iPhone synchroniseren werkt niet icm externe harde schijf JustOleg iTunes 0 09-11-09 17:03
iThunes hetkent schijf iPone niet bij sync. Heero Archief 1 11-01-09 15:27
sync Iphone werkt niet, time-out/vereiste schijf dannyzreac Archief 1 17-07-08 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:43.