//

Help! apps van i-tunes store naar iphone4 overzetten lukt niet

Help! apps van i-tunes store naar iphone4 overzetten lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst i-tunes 10 geinstaleerd. En op dezelfde dag een iphone4 gekocht. Ik heb op mijn laptop wat gratis apps via i-tunes store gedownload ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-10, 17:01
m@ndy m@ndy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard Help! apps van i-tunes store naar iphone4 overzetten lukt niet

Ik heb laatst i-tunes 10 geinstaleerd. En op dezelfde dag een iphone4 gekocht. Ik heb op mijn laptop wat gratis apps via i-tunes store gedownload omdat ik vind dat het sneller gaat met de laptop. Daarna ging ik mijn iphone4 aansluiten op laptop en wilde de apps die ik heb gedownload synchroniseren van laptop naar iphone, maar dat lukt niet. Deze tekst kwam tevoorschijn:

Deze computer is niet langer gemachtigd voor apps die zijn geinstaleerd op de iphone van iphone van Mandy. wilt u deze machtigen voor onderdelen die zijn aangeschaft bij de i-tunes store ?

toen heb ik op ja geklikt en mijn email en paswoord opgegeven van mijn apple ID en dat staat er:

Deze computer is reeds geautoriseerd.
inclusief deze, hebt u 1 computer geautoriseerd van al uw 5 beschikbare computers.

klik ik op ok. dan verschijnt deze tekst weer:
Deze computer is niet langer gemachtigd voor apps die zijn geinstaleerd op de iphone van iphone van Mandy. wilt u deze machtigen voor onderdelen die zijn aangeschaft bij de i-tunes store ?
en blijft maar zo door totdat ik op anuleren klik.

kan iemand mij helpen en vertellen wat het probleem is.

Spelletjes en andere apps met weinig mb's kan ik wel via de app store van mijn iphone4 downloaden, maar sommige apps met groot geheugen kan je alleen via i-tunes downloaden en via daar overzetten naar iphone.

Heb ik iets verkeerds gedaan of moest ik nog wat op mijn iphone wat doen voordat ik de apps kan synchroniseren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-10, 01:35
m@ndy m@ndy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

het is al gelukt door de map SC info te verwijderen. Er wordt in iTunes herhaaldelijk gevraagd om de computer te machtigen voor het afspelen van aankopen van de iTunes Store
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
alle gegevens overzetten van iphone4/16 naar 4/32 fiero iTunes 2 29-12-10 20:03
Windows: Apps van ipad naar itunes lukt niet djepie iTunes 2 05-09-10 20:15
thema's overzetten van PC naar IPHONE.. lukt me niet met die programma winscp ofzo julio Archief 14 20-05-08 12:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.