Nieuwe laptop dus switchen van thuisbibliotheek discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) De titel zegt het al... ik heb een nieuwe laptop aangeschaft (helaas geen Mac ) en nu wil ik dus overstappen van mijn oude iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe laptop dus switchen van thuisbibliotheek
De titel zegt het al...
ik heb een nieuwe laptop aangeschaft (helaas geen Mac ) en nu wil ik dus overstappen van mijn oude iTunes naar de nieuwe...MET behoud van de data op mijn iPhones Is dit mogelijk (zonder behulp vd reservekopie)? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud | 3gSpeed | iTunes | 2 | 20-12-10 18:59 |
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop | FenixStyle | iTunes | 5 | 29-11-10 19:35 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
Windows: nieuwe windows dus nieuwe itunes | marcelleke | iTunes | 2 | 09-10-08 17:31 |
Mac OS X: Switchen van Win naar Mac | Common.Sense | Desktop-applicaties | 6 | 08-06-08 23:46 |
|
|