iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Deze Apple ID is nog niet in gebruik met de Itunes store (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/71515-deze-apple-id-niet-gebruik-de-itunes-store.html)

Jdoubleyou 11-09-10 01:04

Deze Apple ID is nog niet in gebruik met de Itunes store
 
Hallo mensen,

Ik zit al twee weken met een probleem en het lukt mij niet om het op te lossen. Ik heb sinds kort een Iphone 4 en ik ben meteen Itunes gaan downloaden. Nadat ik een goede loginnaam en wachtwoord had en nadat Itunes mijn telefoon herkende, probeerde ik via click and buy de betalingen te regelen. In het begin wilde dit niet vlotten, maar vandaag de dag schijnt dit op orde te zijn (ik heb telefonisch gesproken met click and buy en zij zeggen dat er een Itunes account is gekoppeld aan click and buy).

Echter wil het nog steeds niet lukken, om applicaties te downloaden en op mijn telefoon te zetten. Elke keer als ik wil inloggen bij Itunes, komt er te staan: “deze Apple ID is nog niet gebruikt met de Itunes store, controleer uw accountinformatie”. Ik krijg dan de mogelijkheid om door te linken en uiteindelijk kom ik weer bij de betalingen uit, waar je kunt kiezen tussen click and buy en creditcard. Als ik alles dan weer juist invul komt er uiteindelijk te staan: "uw creditcard word geweigerd". Dit is natuurlijk heel vreemd, want ik geef aan dat ik voor click and buy kies.

Herkent iemand dit probleem en kan iemand mij helpen?? Als niemand mij kan helpen, mogelijk dat iemand een e-mailadres van itunes heeft, waarmee ik contact kan zoeken. Ik begin onderhand een beetje wanhopig te worden, dus ik hoop op reacties!! Alvast bedankt!!!

avisser.5 15-09-10 21:48

ik heb hetzelfde is er iemand die dit kan oplossen

Lode 735 28-09-10 20:31

Helaas krijg ook ik keer op keer deze melding. Ik heb al verschillende keren mijn wachtwoord gewijzigd dus ga ik ervan uit dat ik een account heb. Lijkt me logisch toch?? Je meld je toch aan in de iTunes Store met je Apple ID?
Ik weet het echt niet meer!!

Ik hoop dat iemand de oplossing heeft!!

THKS!!

Mireille005 29-09-10 11:37

Een oplossing heb ik niet, sorry guys :(
Maar er werd ook gevraagd om een e-mail adres en dat heb ik wel. Het contact gaat wel in het Engels. Probeer echter eerst eens contact te zoeken via deze pagina, dat heb ik ook gedaan, via mail of telefoon: Apple - Support - iTunes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:02.