//

Deze Apple ID is nog niet in gebruik met de Itunes store

Deze Apple ID is nog niet in gebruik met de Itunes store discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik zit al twee weken met een probleem en het lukt mij niet om het op te lossen. Ik heb sinds kort een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-09-10, 02:04
Jdoubleyou Jdoubleyou is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard Deze Apple ID is nog niet in gebruik met de Itunes store

Hallo mensen,

Ik zit al twee weken met een probleem en het lukt mij niet om het op te lossen. Ik heb sinds kort een Iphone 4 en ik ben meteen Itunes gaan downloaden. Nadat ik een goede loginnaam en wachtwoord had en nadat Itunes mijn telefoon herkende, probeerde ik via click and buy de betalingen te regelen. In het begin wilde dit niet vlotten, maar vandaag de dag schijnt dit op orde te zijn (ik heb telefonisch gesproken met click and buy en zij zeggen dat er een Itunes account is gekoppeld aan click and buy).

Echter wil het nog steeds niet lukken, om applicaties te downloaden en op mijn telefoon te zetten. Elke keer als ik wil inloggen bij Itunes, komt er te staan: “deze Apple ID is nog niet gebruikt met de Itunes store, controleer uw accountinformatie”. Ik krijg dan de mogelijkheid om door te linken en uiteindelijk kom ik weer bij de betalingen uit, waar je kunt kiezen tussen click and buy en creditcard. Als ik alles dan weer juist invul komt er uiteindelijk te staan: "uw creditcard word geweigerd". Dit is natuurlijk heel vreemd, want ik geef aan dat ik voor click and buy kies.

Herkent iemand dit probleem en kan iemand mij helpen?? Als niemand mij kan helpen, mogelijk dat iemand een e-mailadres van itunes heeft, waarmee ik contact kan zoeken. Ik begin onderhand een beetje wanhopig te worden, dus ik hoop op reacties!! Alvast bedankt!!!

Laatst gewijzigd door WDS001; 11-09-10 om 11:47. Reden: [/FONT][/COLOR] codes weggehaald
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-10, 22:48
avisser.5 avisser.5 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb hetzelfde is er iemand die dit kan oplossen
  #3  
Oud 28-09-10, 21:31
Lode 735 Lode 735 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Helaas krijg ook ik keer op keer deze melding. Ik heb al verschillende keren mijn wachtwoord gewijzigd dus ga ik ervan uit dat ik een account heb. Lijkt me logisch toch?? Je meld je toch aan in de iTunes Store met je Apple ID?
Ik weet het echt niet meer!!

Ik hoop dat iemand de oplossing heeft!!

THKS!!
  #4  
Oud 29-09-10, 12:37
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Een oplossing heb ik niet, sorry guys
Maar er werd ook gevraagd om een e-mail adres en dat heb ik wel. Het contact gaat wel in het Engels. Probeer echter eerst eens contact te zoeken via deze pagina, dat heb ik ook gedaan, via mail of telefoon: Apple - Support - iTunes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple id is nog niet gebruikt met Itunes Store sagapoa Archief 1 01-12-08 11:52
Sorry nog een keer, ervaring met deze advertentie? mister x Archief 3 01-08-08 10:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.