iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Agenda leeg.... en dan weer niet! (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/71751-agenda-leeg-weer-niet.html)

Brinkster 13-09-10 14:49

Agenda leeg.... en dan weer niet!
 
Ik heb tegenwoordig een klein probleempje.

Als ik de agenda open staat hij standaard bij mij op lijst weergave. Ik zie mijn afspraken bij het openen en na een paar seconden zijn alle afspraken weg.

Als ik dan schakel naar dagweergave staan mijn afspraken erin.
Ik ga dan weer terug naar lijstweergave en dan zijn mijn afspraken weer terug en functioneert alles weer gewoon.

Het is dus niet de functie maar simpel dat elke keer moet switchen tussen lijst naar dagweergave en weer terug.

Iemand tips???

tratra 13-09-10 15:17

Bij mij lijkt het zo te zijn dat de app eerst op de server kijkt of er veranderingen zijn...
(ik sync mijn iPhone met m'n Mac via MobileMe)
Dus app openen, ik zie de lijst, het scherm gaat bijna gelijk op blanco met een draaiend radertje in de bovenbalk... en voilá daar zijn m'n afspraken weer!
Dus zonder te switchen tussen de schermweergaven, gewoon even wachten.
Vervelend maar niet onoverkomelijk.

Brinkster 13-09-10 15:41

Bij mij kan ik wachten tot ik een ons weeg, maar geen afspraken voordat ik geswitched ben van lijst naar dag weergave en weer terug!

MHI 13-09-10 19:10

Ik heb hetzelfde probleem. Tot 4.02 was de lijst even weg maar kwam hij weer terug, nu blijft de lijst leeg. Starten met andere views werkt wel goed.

We zijn niet de enigen: Apple - Support - Discussions - Calendar gone in list mode with 4.1 ...

Waarschijnlijk zullen we op de volgende update moeten wachten...

cvandereeze 13-09-10 21:34

hier hetzelfde probleem, volgens mij komt het na mijn laatste update.....

klopt dit volgens jullie ook??

Operafreak 13-09-10 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cvandereeze (Bericht 560419)
hier hetzelfde probleem, volgens mij komt het na mijn laatste update.....

klopt dit volgens jullie ook??

Ja, ook ik ben dit tegen gekomen. Ik omzeil het door de agenda gewoon standby te laten. Sindsdien geen probleem meer..

vgusdorf 26-09-10 11:47

Ik heb hetzelfde probleem, lijst is leeg bij openen agenda. Hij verschijnt na een tijdje of als je even switcht tussen de weergaven. Denk dat het iets is met het iOS.

cvandereeze 30-09-10 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 560422)
Ja, ook ik ben dit tegen gekomen. Ik omzeil het door de agenda gewoon standby te laten. Sindsdien geen probleem meer..

hee dat was een goede tip, nu laat ik de agenda standby staan en gaat het wel weer goed. ik zet wel de rest uit bij multitasking alleen de agenda laat ik er wel staan.

rolandbreedveld 12-10-10 14:05

Heb het probleem ook op mn 3G sinds iOS4.1

agenda blijft leeg, klik je op dag / lijst / maand, dan verschijnt hij weer.

Ik gebruik om de raadplegen eigenlijk alleen de lockinfo calender nog maar, die doet het tenmindste goed. (jailbreak)

HenkHupkes 21-02-11 09:42

Hi, de standaard agenda op mijn 3GS (4.2.1) weigert oude agenda items van meer dan een jaar geleden in de lijstweergave weer te geven, dit is op zich niet zo erg maar de zoekfunctie maakt blijkbaar gebruik van de lijstweergave: dat maakt het erg lastig (handmatig zoeken) om oude afspraken te vinden...

iemand ook die ervaring en ev. een oplossing?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:37.