//

Iphone 3G problemen reservekopie en update iOS 4.1

Iphone 3G problemen reservekopie en update iOS 4.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik heb, net als velen, een Iphone 3G met daarop Firm 3.1.3. Sinds de uitgave van iOS 4.1 is bij mij de drang ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-10, 01:34
Mteylingen Mteylingen is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 4
Standaard Iphone 3G problemen reservekopie en update iOS 4.1

Hey allemaal,

Ik heb, net als velen, een Iphone 3G met daarop Firm 3.1.3.

Sinds de uitgave van iOS 4.1 is bij mij de drang naar boven gekomen om hem weer eens te updaten. Ik heb mijn Iphone al een hele tijd niet meer gesynced met mijn PC. Dit kwam omdat ik een schone installatie had gedaan op mijn computer, en niet weer alles kwijt wilde zijn met het synchroniseren.

Nu werd het toch wel weer eens tijd om te doen. Ik heb op synchroniseren geklikt en hij begint met het maken van een Reservekopie...en dan gaat het fout! Hij blijft eerst ontzettend lang zitten in het opstarten van het maken van een reservekopie...en dan doet hij er nog een eeuwen over om verder te komen. Vanacht heb ik hem aan laten staan, en na 9 uur reservekopie maken, was hij nog niet klaar. Dit is toch niet normaal?!

Ik heb hem ook eerder moeten stoppen, omdat ik gewoon naar school moest. Dus nog steeds geen reservekopie. Kan dit niet sneller?

Ik heb inmiddels de sync verder gezet...al mijn muziek is eraf, maar volgens mij is alles gesynced. Hij is op dit moment ook alle aankopen aan het overzetten, zodat ik die blijf houden.

Ik hoor van vele mensen dat ik absoluut niet moet gaan updaten naar 4.1, Het zou mijn batterij aanzienlijk sneller doen laten leeglopen en het toestel toch meer vertragen dan bij de 3.1.3 firmware. Dus als dit niet hoeft, dat laat ik het liever zo. Jammer, maar beter dan de nadelen!

Lang verhaal kort:

1. Kan ik het maken van een reservekopie (iphone 3G, 3.1.3, itunes 10) versnellen?
2. Moet ik anders perse upgraden naar 4.1?

Bedankt alvast!

P.S. ik heb nog gezocht, maar ik heb deze vraag nog niet concreet kunnen vinden. Excusez moi, als hij er al wel staat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone 3g, reservekopie, update 4.1



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kleine problemen na iOS 4.2 update john wings Archief 1 26-11-10 11:12
iPhone: Iphone 4 ios 4.0.1(USA) herstellen van reservekopie => jailbrake en unlock kwijt??? beejay13 Jailbreak 0 07-10-10 16:16
3.1 reservekopie overzetten op iPhone met iOS 4.1? hhaenen iTunes 0 28-09-10 15:20
iOS 4.0 reservekopie probleem ZeroG iPhone algemeen 8 24-06-10 23:33
iPhone: update ios 4.0 problemen Dutch_guy Jailbreak 1 24-06-10 17:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:03.