//

Vraag over Reset naar fabrieksinstellingen

Vraag over Reset naar fabrieksinstellingen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Lang leve Ebay ahem.. Ik heb een iphone4 daar kunnen aanschaffen via Engeland. Er zit een Orange kaartje in en die werkt. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-10, 00:22
afca84 afca84 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard Vraag over Reset naar fabrieksinstellingen

Hallo,

Lang leve Ebay ahem.. Ik heb een iphone4 daar kunnen aanschaffen via Engeland. Er zit een Orange kaartje in en die werkt. Ik heb nog geen micro-sim dus weet niet of die ook echt simlockvrij is of jailbroken. De verkoper meldde dat het factory unlocked was en niet jailbroken. Mocht het niet zo blijken dan wordt het een hele retourproces doorgaan met Paypal. Maar goed daar gaat het niet om.

Ik zou willen weten als ik deze nu in iTunes naar fabrieksinstellingen zet of ik dan automatisch 4.1 firmware krijg, want zie de melding namelijk dat iphone wordt teruggezet naar fabrieksinstellingen en met de nieuwste software geupdate. Is dit dan 4.1? Want ik wil het risico niet nemen dat als het een jailbreak toestel is dat , als die 4.1 krijgt, dat ik em niet meer kan unlocken.

Wie heeft hier ervaring mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fabrieksinstellingen na update naar iOS 4.3 rsnhakan iPhone algemeen 2 20-03-11 01:21
Terug naar fabrieksinstellingen na milsukt herstel PRosenberg iPhone algemeen 0 18-03-11 10:32
terugzetten naar fabrieksinstellingen. insanety iPhone algemeen 3 25-08-10 21:11
reset naar fabrieksinstellingen beveiligen? spyboy023 iPhone algemeen 5 24-01-10 13:30
terug naar fabrieksinstellingen, reflash obionenairobi Archief 3 22-07-08 22:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:57.