//

Nederlandse Itunes omzetten naar USA itunes

Nederlandse Itunes omzetten naar USA itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allemaal, Ik heb net om te proberen een amerikaanse itunes account aangemaakt, en dit bleek perfect te werken.. Nu wil ik mijn standaard itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-09-10, 15:06
Justinmichael Justinmichael is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard Nederlandse Itunes omzetten naar USA itunes

Goedemiddag allemaal,

Ik heb net om te proberen een amerikaanse itunes account aangemaakt, en dit bleek perfect te werken.. Nu wil ik mijn standaard itunes account die ik dus al jaren heb, omzetten naar een amerikaanse itunes account, de andere heb ik dus alleen als test account aangemaakt..

Nou kan ik in itunes mijn land en betalingsmethode wijzigen, zodat ik dus (volgens mij) USA kan selecteren, creditcard op 'geen' zetten, en daarna met een amerikaanse itunes gift card mijn saldo kan opwaarderen.

Nu is mijn vraag, heeft iemand dit wel eens geprobeerd? Werkt dit zo, of MOET je echt een andere account aanmaken om in de amerikaanse itunes store dingen te kunnen kopen (zo ja, dan heb ik nog een vraag, kan ik dan namelijk meerdere itunes accounts op 1 mail adres aanmaken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-10, 15:17
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

Ja je moet echt een ander account aanmaken en een ander email adres
als Apple je email adres al kunt kunt je deze niet meer gebruiken om een amerikaans account aan te maken.
Bij Wiki staat precies hoe je dit het beste kan doen
Ik heb gewoon beide een NL/US account
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 13:08
Windows: Hoe kan ik itunes muziek omzetten (branden) naar een CD-R Remus iTunes 0 05-03-10 17:41
Aankoop op Iphone, omzetten naar itunes jipenjanneke Archief 3 10-05-09 21:53
USA iTunes Gift Cards SlickAxe Archief 1 30-01-09 16:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:25.