Foto's iPhone syncen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Het synchroniseren van de foto's van mijn iPhone met mijn (Windows) PC lukt mij nog niet goed. Ik kan prima foto's van mijn PC naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's iPhone syncen
Het synchroniseren van de foto's van mijn iPhone met mijn (Windows) PC lukt mij nog niet goed. Ik kan prima foto's van mijn PC naar de iPhone synchroniseren. Daarnaast kan ik de foto's van mijn iPhone naar mijn PC kopieren doordat Vista de iPhone (ook) herkent als een soort camera met een DCIM folder.
Echter, wat ik graag zou willen is dat ik op mijn PC een submapje bij mijn afbeeldingen aanmaak (bijv. iPhone foto's) waarbij elke keer als ik mijn iPhone aansluit op de PC en via iTunes synchroniseer, automatisch alle foto's van mijn iPhone worden gekopieerd naar dit mapje op mijn PC (zonder dat ik zelf hoef te kopieren en plakken). Is dit mogelijk en zo ja, hoe? Alvast dank.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's en video's syncen (naar pc) | djsteven | iTunes | 5 | 13-09-10 17:49 |
Mac OS X: Foto's syncen duurt eeuwigheid?! | iMarvin. | Desktop-applicaties | 0 | 13-09-10 15:12 |
foto's syncen | barttje | Archief | 2 | 01-01-10 23:43 |
Foto's Syncen Met iPhone!?! | EN-IS | iTunes | 10 | 15-04-09 18:15 |
foto's syncen zonder de programma's syncen. | Tieme | iTunes | 5 | 03-12-08 15:40 |
|
|