//

Itunes Sync. Probleem

Itunes Sync. Probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist heb ik mijn iPhone 4 met iTunes 10.01 proberen te Syncen. Ik wilde graag dat mijn contacten en mijn agenda items in mijn outlook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-10, 12:20
t_findhammer t_findhammer is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard Itunes Sync. Probleem

Zojuist heb ik mijn iPhone 4 met iTunes 10.01 proberen te Syncen.
Ik wilde graag dat mijn contacten en mijn agenda items in mijn outlook kwamen te staan. Uiteraard had ik de vinkjes contacten & agenda synchroniseren met Outlook aangevinkt.

Nu staan mijn agenda items vanuit mijn iPhone wél in outlook maar mijn contacten niet.

Waar kan dit aanliggen ?
staan ze er misschien wel in maar heeft outlook ze ergens verborgen ? of doe ik iets verkeerd ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-10, 12:40
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

misschien het verkeerde adres book aangevinkt. wellicht heb je meerdere adresboeken in je outlook. (bij 1 prive, 1 zakelijk 1 archief) en heb je een lege aangevinkt. wat ja kan proberen is ff een dummy contact aan te maken op je iphoney te syncen en te kijken of die in 1 van de agendas komt. anders zou ik het niet weten. gl met vinden van de oplossing.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes sync probleem Alex-511 iTunes 2 04-01-11 15:45
iPod touch: iTunes sync probleem Alex-511 Jailbreak 1 26-12-10 16:41
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 14:23
Overboard / iTunes sync probleem H3lixx Jailbreak apps en thema's 4 29-12-09 21:00
iTunes sync probleem jopgro Archief 6 23-03-09 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.