//

Reservekopie overzetten zonder update

Reservekopie overzetten zonder update discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, laatst crashte mijn gejailbreakte en geünlockte iPhone 3GS (oude bootrom). Ik moest hem herstellen vanaf een reservekopie, maar was verplicht te updaten naar iOS ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-10-10, 07:52
merijnwouda merijnwouda is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Standaard Reservekopie overzetten zonder update

Hallo, laatst crashte mijn gejailbreakte en geünlockte iPhone 3GS (oude bootrom). Ik moest hem herstellen vanaf een reservekopie, maar was verplicht te updaten naar iOS 4.1. Hierdoor kan ik niet meer unlocken vanwege de geupdate baseband. Gelukkig heeft mijn vader met officiele bundel ook een iPhone 3GS (oude bootrom) op iOS 4.0 en wil die evt. wel
ruilen. Ik vroeg me af hoe ik mijn gegevens vanaf mijn reservekopie
op zijn iPhone kan zetten zonder te hoeven updaten naar 4.1. Hebben jullie een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-10, 09:01
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Een backup van een nieuwere firmware terugzetten op oudere is niet mogelijk. Misschien dat het wel mogelijk is om handmatig, naderhand via SSH sommige back-up gegevens terug te zetten? Ik heb daar geen ervaring mee, omdat ik vermoed dat dat ook niet kan.

Je vaders iPhone moet dus eerst naar 4.1 ge-update worden (evt mbh Tiny umbrella zodat bootrom behouden blijft) dan maak je een nieuwe reserve kopie, dan zet jij jouw reservekopie op die iPhone van je vader en zet jij de zojuist gemaakte reserve kopie van de iPhone van je vader weer terug op jouw toestel.
Let op: ik heb hier zelf niet al te veel ervaring en verstand van, dus ga dit niet klakkeloos overnemen!

Laatst gewijzigd door ballegooier; 10-10-10 om 09:05.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Importeren SMS van reservekopie zonder Itunes? tj2307 iTunes 5 23-05-12 11:32
update zonder reservekopie en gegevens terugzetten dettie iPhone algemeen 1 05-12-10 10:42
3.1 reservekopie overzetten op iPhone met iOS 4.1? hhaenen iTunes 0 28-09-10 14:20
Sms'jes terug zonder reservekopie macciato iPhone algemeen 5 18-08-10 07:27
iPhone: Updaten zonder reservekopie? WeirdMano Jailbreak 5 23-06-10 07:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:20.