//

Afspraken verdwenen in Google calendar

Afspraken verdwenen in Google calendar discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Allereerst mijn setup. iPhone 3G met iOS4.1 voorzien van JB Pocketinformant 1.61 (PI) Exchange account die synct met Google Calendar (3 agenda's), contacts en mail ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-10, 21:10
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard Afspraken verdwenen in Google calendar

Allereerst mijn setup.

  • iPhone 3G met iOS4.1 voorzien van JB
  • Pocketinformant 1.61 (PI)
  • Exchange account die synct met Google Calendar (3 agenda's), contacts en mail

PI maakt gebruik van de native calendar. Ik gebruik PI om mijn afspraken te bewerken en te maken. PI synct verder niet met Google oid. Mijn afspraken komen dus via exchange bij Google terecht en vice versa.

Bij Google heb ik uiteraard mijn eigen agenda en daarnaast nog 2 agenda's van anderen. Die syncen alle 3 naar de iphone.

Het probleem
Dit ging allemaal goed. Tot vandaag. Ik open PI en zie dat alle afspraken in de toekomst van mijn eigen agenda verdwenen zijn. Het verleden staat er nog wel in. De entry's van de 2 andere agenda's (zowel verleden als toekomst) staan er nog wel in.

Ik open de native calendar via de standaard iPhone app en ook daar hetzelfde geval. De wanhoop neemt toe en bij het openen van Google calendar via firefox blijkt inderdaad dat ook daar al mijn toekomstige afspraken weg zijn. En als ze daar niet meer staan, dan zijn ze dus echt voorgoed weg. Flink balen dus! Naast Google sync ik n.l. met geen andere toepassingen.

Ik heb al gegoogled maar kon geen soortgelijke ervaringen vinden. Zijn er hier mensen die dezelfde ervaring hebben?

Ik wil dit n.l. niet opnieuw meemaken dus wil graag vast stellen wat hier nu mis is gegaan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-10, 22:04
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Oké. Vandaag weer hetzelfde. Ik had een paar nieuwe afspraken gemaakt en weer alles van vandaag en toekomst weg. Ik ben er klaar mee. Calendar Exchange sync staat vanaf nu uit.
  #3  
Oud 15-11-10, 21:50
rfcremers rfcremers is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb vandaag de vreselijke ontdekking gedaan dat al mijn google agenda's verdwenen zijn. Dus alle afspraken. Ik had er 4. Ik synchroniseerde ook met de iPhone, maar alleen met de native calender app. Ik gebruik de instellingen die op gmail staan. Het syncen van mijn contacten en mail werkt nog, agenda in princiepe ook, maar de afspraken zijn dus weg. Eerst stonden ze nog in mijn iPhone, maar toen ging hij automatisch syncen via push en nu is alles weg. Iemand een idee hoe ik het nog terug kan halen?
  #4  
Oud 15-11-10, 22:19
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Er waren vandaag problemen met Google calendar. Check Apps Status Dashboard
Als dat het niet was vrees ik het ergste. Ik sync inmiddels niet meer met Exchange en Google. Sync alleen nog met PI en Google.
  #5  
Oud 15-11-10, 22:25
rfcremers rfcremers is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Hoi Wastaal,

Bedankt voor je snelle antwoord en de info. Dit bericht had ik nog niet gevonden, stelt me wel gerust dat ze er bij Google mee bezig zijn (geweest). Mijn agenda's zijn helaas nog niet teruggekeerd. Ik hoop dat dit snel gaat gebeuren. Ik zal morgenvroeg weer even checken. Misschien is een regelmatige backup voor mij wel verstandig...
  #6  
Oud 16-11-10, 08:53
rfcremers rfcremers is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Alles is weer terug! Pfiew! Ben ik even blij! Ik ga maar meteen een backup maken.

Was waarschijnlijk dus toch het probleem bij Google, ik heb zelf niets hoeven doen.
  #7  
Oud 16-11-10, 16:01
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Goed om te horen. Backup is idd wel handig ja.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar jelle86 iPhone Apps 1 28-04-11 09:30
Geen prive afspraken in Calendar ? aeh iPhone Apps 2 29-01-11 12:18
Google Calendar Bumba iPhone Apps 12 28-12-08 18:58
Google Calendar BjOrN_M iPhone algemeen 4 21-05-08 13:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.