iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Meerdere agenda's synchroniseren (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/74653-meerdere-agenda-s-synchroniseren.html)

Soulplayer 11-10-10 09:20

Meerdere agenda's synchroniseren
 
Hellow iedereen,

Ik heb, sedert kort, mijn iPhone 2G weggedaan en een iPhone 4 gekocht. Nu ben ik ook overgestapt van mobileme naar google functies en andere diensten, maar daar heb ik een probleem mee:

iPhone 4 met exchange account voor gmail (alles staat aan, contact, agenda, ...).
iOs 4.1
Niet gejailbreakt

Als ik mijn agenda sync over het netwerk, dan synct hij enkel mijn 'main' agenda en mijn werkagenda (waar ik enkel kan naar kijken, is van een andere account). MAAR mijn andere agenda's die ik in google calendar heb aangemaakt, synchroniseert hij niet meer.

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik weet dat iCal dit ook niet mooi kan oplossen (werkt dan met delegates).

Alvast bedankt!

Sander

Soulplayer 11-10-10 09:55

Na heel veel zoeken, ben ik er eindelijk in geslaagd om de oplossing te vinden:
Ik ga er van uit dat je een exchange account hebt aangemaakt op je iPhone + extra agenda's online.

ga naar volgende link met je iPhone :Google
Als je error krijgt (niet beschikbaar voor dit apparaat, niet beschikbaar,...) verander dan gewoon de taal
Selecteer je apparaat
Selecteer je agenda's die je wil syncen op je iPhone
En het zou moeten werken :)

BigG 31-10-10 10:45

Toppie! Hier had ik wat aan.
Heel erg bedankt om de oplossing te posten !

Groeten
G

iPhoneAlot 01-11-10 11:57

Ik heb een andere benadering gekozen. Ik heb in gmail zelf de agenda's onderling gelinkt, zodat ik een overlay zie van alle agenda's in mijn geselecteerde hoofdagenda. De andere agenda's tonen zich in een eigen kleur.
Die hoofdagenda heb ik in mijn exchange account staan.

Andere methode; vergelijkbaar resultaat.

BigG 01-11-10 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot (Bericht 594221)
Ik heb een andere benadering gekozen. Ik heb in gmail zelf de agenda's onderling gelinkt, zodat ik een overlay zie van alle agenda's in mijn geselecteerde hoofdagenda. De andere agenda's tonen zich in een eigen kleur.

Euh .. ik denk dat dat inderdaad de bedoeling was ja ? Je moet de extra agenda's steeds eers in Gmail linken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot (Bericht 594221)
Die hoofdagenda heb ik in mijn exchange account staan.

Dan zal enkel je hoofdagenda over the air gesycnhed worden volgens mij. Elke agenda die NIET in exchange stond bij mij werd niet automatisch geupdate.

iPhoneAlot 01-11-10 13:41

Dat zou me verbazen. Bij mij heb ik alleen de hoofdagenda in de exchange account staan; de andere komen braaf mee; met kleuren en al.

BigG 01-11-10 15:43

Bij mij kwamen inderdaad alle agenda punten over naar de telefoon toen ik de instellingen aan het zetten was, maar wanneer er nadien een extra entry gemaakt werdt in één van de gelinkte agenda's verscheen die er niet automatisch bij. Pas nadat ik alle agenda's in exchange heb geplaatst worden ze in bijde richtingen allemaal mooi up to date gehouden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.