//

uitgeklede playlisten

uitgeklede playlisten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb gezocht of dit onderwerp er al was, zelfs op google. Maar niet gelukt, maybe omdat het iedereen juist dubbele nummer kwijt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-10, 14:46
NicoG NicoG is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard uitgeklede playlisten

Hallo allemaal,

Ik heb gezocht of dit onderwerp er al was, zelfs op google.
Maar niet gelukt, maybe omdat het iedereen juist dubbele nummer kwijt wil.

Ik heb Itunes 10 geinstalleerd op mijn Windows computer, en de playlist geupdated met mijn IPhone 4 en mij Ipod.
Nu heb ik veel dubbele nummers in mijn playlisten staan, omdat ik vind dat sommige nummer bv R&B zijn, maar ook relax muziek.
Omdat ik een complete muzieklijst wil voor ook andere doeleinden, heb ik mijn Itunes playlist hetzelfde gemaakt als de mappen waar de soorten muziek in zit.
Dus mijn muziek bestaat uit mappen Relax, R&B en House etc etc.

En daar staan veel dubbele nummers in, nooit een probleem hij zette ze braaf over, maar nu gebruikt hij ze slechts nog in 1 playlist, de dubbele negeert hij, hetgeen ervoor zorgt dat al mijn playlists uitgekleed zijn.
Niet leuk niet handig.

Hoe kan ik dit oplossen zodat hij gewoon alles er weer in zet, want ik wil nooit afhankelijk worden van playlist in alleen Itunes.
De mappen bevallen me heel goed, en werken met andere DJ programma's ook.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:07.