//

Gesproken memo's vanuit Iphone overzetten naar Itunes

Gesproken memo's vanuit Iphone overzetten naar Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen, ik heb met de dictafoon wat gesproken memo's opgenomen die ik graag op mijn comp. wil zetten. Nu kan ik ze e-mailen maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-10-10, 11:31
reggiepuntnu reggiepuntnu is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard Gesproken memo's vanuit Iphone overzetten naar Itunes

Hoi allen, ik heb met de dictafoon wat gesproken memo's opgenomen die ik graag op mijn comp. wil zetten. Nu kan ik ze e-mailen maar de memo's zijn te lang. Hoe werkt dat met synchroniseren. De gesproken memo's worden niet meegenomen hierin. Nu kan ik het aanvinken alleen geeft de computer dan aan dat alles van mn iphone verdwijnt. Ik wil dus niet dat de Itunesbibliotheek gesynchroniseerd wordt met mn Iphone maar dat de opnames naar mn computer geschreven worden. Dit even ivm nieuwe Iphone4 die ik wil activeren en ik alles van mijn Iphone 3G wil bewaren (hoeft niet perse op nieuwe Iphone) om m daarna weg te kunnen geven.
Wie kan me hiermee helpen?

Bedankt alvast,
Gr Reggie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-10, 11:38
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

In de bladwijzers van Safari staat een link naar de gebruikershandleiding van je iPhone. Daar is ook een hoofdstuk gewijd aan Dictafoon. En er staat ook het een en ander over synchroniseren. Mijn advies: lees dat eens door.
  #3  
Oud 25-10-10, 12:19
reggiepuntnu reggiepuntnu is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor je reactie! Heb net het hoofdstuk doorgelezen en gelezen dat inderdaad de gesproken memo's niet zomaar gewist worden. Echter is het zo dat ik deze iphone altijd heb gesynchroniseerd met een computer die terziele is gegaan. Als ik m nu wil synchroniseren dan gaat ie eerst mn iphone overschrijven met de itunes bibliotheek van deze comp. Dan gaat het wel verloren denk ik. Heb inmiddels wel een reservekopie gemaakt. Nou goed, ik zal vanavond nog eens goed ervoor gaan zitten en dan hoop ik dat t snel gefixt is zodat ik mn nieuwe iphone snel kan gebruiken ;-)
  #4  
Oud 26-10-10, 10:07
reggiepuntnu reggiepuntnu is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Het is opgelost. Om een heel gedoe met Itunes te voorkomen heb ik een programma gedownload van internet: Phoneview. Die ziet je Iphone als harde schijf en nu kun je alles er heel makkelijk afhalen en Itunes omzeilen...super! Nu heb ik alles op mn comp. bewaard en kan ik mn nieuwe Iphone gaan activeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps sync vanuit itunes naar iphone werkt niet Brood iTunes 6 05-07-12 18:01
iphone inhoud overzetten naar lege itunes mmols iTunes 7 11-02-11 18:38
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac RVaarkamp iTunes 3 24-10-10 20:35
Afspeellijsten van iPhone overzetten naar iTunes? CrazyChiz iTunes 1 12-09-08 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.